Στην κοινοπραξία ΑΒΑΞ-Alstom φαίνεται να καταλήγει ο διαγωνισμός για το σιδηροδρομικό έργο Θεσσαλονίκης – Ειδομένη, ύψους 45,75 εκατ. ευρώ, χωρίς ΦΠΑ (με ΦΠΑ στα 56,7 εκατ. ευρώ).
Όπως αναφέρουν σχετικές πληροφορίες από πλευρές που παρακολούθησαν τη διαδικασία, καλύτερη προσφορά με έκπτωση περί το 10,5% φέρεται να υπέβαλε η κοινοπραξία ΑΒΑΞ – Alstom που διεκδικούσε το έργο μαζί με το γκρουπ Μυτιληναίος – Ξανθάκης ΑΤΕ.
Βέβαια, μένει να φανεί αν προκύψουν προσφυγές ή όχι, και να ανακηρυχθεί βέβαια η κοινοπραξία οριστικός ανάδοχος.
Πρόκειται για το έργο «Εγκατάσταση Σύγχρονου Συστήματος Σηματοδότησης καθώς και ETCS – Level 1 στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Ειδομένη και Αντικατάσταση 37 αλλαγών τροχιάς για τις ανάγκες της σηματοδότησης», δηλαδή η εγκατάσταση σηματοδότησης στη σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη-Ειδομένη.
Η χρηματοδότηση του έργου καλύπτεται από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του Ε.Π. ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ. Η διάρκεια του έργου ορίστηκε σε 72 μήνες (5 χρόνια), εκ των οποίων οι 24 μήνες αφορούν την περίοδο κατασκευής.
Θεωρείται σημαντικό έργο γιατί με την ολοκλήρωσή του ανοίγει ο δρόμος και για την επανέναρξη διεθνών επιβατικών δρομολογίων με τα Δυτικά Βαλκάνια και την Κεντρική Ευρώπη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Radar.gr.