Το νέο Hyundai Kona διατηρεί τον πολύπλευρο χαρακτήρα του, καθώς θα συνεχίσει να προσφέρεται ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο, υβριδικό με κινητήρες εσωτερικής καύσης, αλλά και με τη σπορτίφ έκδοση N Line. Διευκρινίζεται, ωστόσο, ότι η ανάπτυξη του νέου Kona ξεκίνησε έχοντας ως βάση την αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση, ενώ όλες θα χρησιμοποιούν στην ίδια αρχιτεκτονική. Σημειώνεται ακόμα ότι σχεδιαστική έμπνευση αντλήθηκε από την γκάμα των Ioniq μοντέλων.
Μιλώντας για την αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση να πούμε ότι σε σύγκριση με το απερχόμενο Kona υπάρχει αύξηση του μήκους κατά 150 χλστ., φτάνοντας πλέον τα 4.355 χλστ. Παράλληλα το πλάτος μεγάλωσε 25 χλστ. και το μεταξόνιο 60 χλστ., ενώ σύμφωνα με τη Hyundai παραμένει ένα αστικών προδιαγραφών SUV.
Η ρηξικέλευθη εξωτερική εικόνα του Kona ήταν αυτή που το έκανε να ξεχωρίσει όταν πρωτοεμφανίστηκε και για αυτό τον λόγο στη δεύτερη γενιά του φρόντισε να παίξει ακόμα καλύτερα το δυνατό του «χαρτί». Το ντιζάιν του χαρακτηρίζεται φουτουριστικό, αλλά όχι παρακινδυνευμένο, ενώ μικρές σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις υπάρχουν ανάλογα με την εκάστοτε έκδοση.
Στο εσωτερικό του νέου Hyundai Kona, περιγράφεται οδηγοκεντρικό με μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ και πιο ευρύχωρο για τους επιβάτες, χάρη στο μακρύτερο μεταξόνιο, ενώ οι επιρροές από το Ioniq 5 είναι εμφανείς. Υπάρχουν δύο οθόνες 12,3 ιντσών που εφάπτονται, για το ψηφιακό πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων. Ο λεβιές ταχυτήτων έχει μετακομίσει πίσω από το τιμόνι, απελευθερώνοντας περισσότερο αποθηκευτικό χώρο στη βάση της κεντρικής κονσόλας.
Διαβάστε ακόμη: