Παγκόσμια πρεμιέρα πραγματοποίησε το νέο Hyundai Bayon, το οποίο η κορεάτικη εταιρία μάς σύστησε μέσω διαδικτυακής παρουσίασης.

Σύμφωνα με τη Hyundai το νέο Bayon είναι το πιο πρόσφατο και μικρότερο μοντέλο στη διευρυμένη γκάμα των SUV της. Ας «μιλήσουν» όμως οι αριθμοί. Οι αναλογίες του νέου Bayon σε μήκος, πλάτος και ύψος διαμορφώνονται στα 4.180 χλστ., 1.775 χλστ. και 1. 490 χλστ. (1.500 χλστ. με 17αρες ζάντες) αντίστοιχα.

Η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος φτάνει τα 183 χλστ. (με 17άρες ζάντες). Η Hyundai δηλώνει ότι το νέο Bayon ισορροπεί ιδανικά ανάμεσα στις συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις και στην εσωτερική ευρυχωρία.

Ο ευρωπαϊκός προσανατολισμός του νέου Bayon προβάλλεται και μέσα από την ονομασία του. Εμπνεύστηκε από την πόλη Bayonne που βρίσκεται νοτιοδυτικά της Γαλλίας, ανάμεσα στις ακτές του Ατλαντικού Ωκεανού και στα βουνά των Πυρηναίων. Πρόκειται για μια τοποθεσία που προτιμούν οι λάτρεις της ιστιοπλοΐας και της πεζοπορίας.

Οι αιχμηρές γραμμές στο αμάξωμα του εκφράζουν τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα «Sensuous Sportiness» της Hyundai. H όψη του μαγνητίζει χάρη στη φαρδιά χαμηλά τοποθετημένη μάσκα και την αλουμινένια ποδιά. Τα στενόμακρα Led φώτα ημέρας επικοινωνούν με μια οριζόντια εισαγωγή αέρα στο χείλος του εμπρός καπό. Από κάτω τους τα μεγαλύτερα φωτιστικά σώματα έχουν σχήμα βέλους, όταν τα κοιτάς από το πλάι.

Το μοτίβο βέλους υιοθετούν επίσης τα ψηλά τοποθετημένα και ακροβολισμένα  πίσω FullLed φωτιστικά σώματα (και φλας). «Γέφυρα» ανάμεσά τους δημιουργεί μια λεπτή φωτεινή γραμμή κατά μήκος του πορτμπαγκάζ, τονίζοντας έτσι το πλάτος του οχήματος. Έντονες νευρώσεις που προσδίδουν δυναμισμό σχηματίζονται στο προφίλ του νέου Bayon. Πατάει σε τροχούς 15 ιντσών ή σε ζάντες αλουμινίου 16 και 17 ιντσών.

Στην παλέτα του αμαξώματος υπάρχουν συνολικά 9 αποχρώσεις, συμπεριλαμβανομένης μιας νέας ονόματι «Mangrove Green». Διχρωμία μπορεί να σχηματιστεί με την προαιρετική μαύρη οροφή.

Βλέποντας το εσωτερικό του νέου Bayon ίσως το μπερδέψετε με αυτό του νέου i20. Η Hyundai επέλεξε να εφαρμόσει ακριβώς την ίδια σχεδιαστική «συνταγή» στα ενδότερα. Σημείο αναφοράς αποτελεί ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 10,25 ιντσών και η κεντρική οθόνη 8 ή 10,25 ιντσών του συστήματος πολυμέσων.

Το αναβαθμισμένο Hyundai Bluelink προσφέρει νέες δυνατότητας συνδεσιμότητας, χειρισμού λειτουργιών και παρακολούθηση πληροφορίων του οχήματος εξ αποστάσεως.  Ευρυχωρία για τους επιβάτες υπόσχεται το μεταξόνιο των 2.580 χλστ., με τους εμπρός να έχουν 1.072 χλστ. περιθώριο για τα πόδια τους και οι πίσω 882 χλστ.

Στην καμπίνα του νέου Bayon συναντάμε επίσης ασύρματη φόρτιση για smartphones, συνδεσιμότητα για αυτά μέσω Apple Car Play και Android Auto, ηχοσύστημα της Bose, τρεις θύρες USB και ατμοσφαιρικό Led φωτισμό.

Συνεχίζουμε με την γκάμα κινητήρων του νέου Bayon. Στην κορυφή της ιεραρχίας ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1.0 T-GDi, ο οποίος συνδυάζεται προαιρετικά με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V και αποδίδει 100 ή 120 ίππους. Συνεργάζεται με το έξυπνο (iMT) μηχανικό 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων ή με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη DCT των 7 σχέσεων. Το «παρών» δίνει και ο ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας 1.2 MPi των 84 ίππων που συνοδεύεται από μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων.

Το νέο Bayon είναι το πρώτο SUV της Hyundai που διαθέτει στον εξοπλισμό του «Rev Matching» που συνήθως συναντάμε σε μοντέλα υψηλών επιδόσεων. Το «Rev Matching» συγχρονίζει τον κινητήρα με τον άξονα εξόδου, επιτρέποντας ομαλότερες ή πιο δυναμικές αλλαγές σχέσεων.

Θα είναι διαθέσιμο με το  βενζινοκινητήρα 1.0 T-GDi όταν συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT των 7 σχέσεων σε όλα τα προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal και Sport). Επιπλέον με τον 1.0 T-GDi που συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V και το έξυπνο (iMT) μηχανικό 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων στο πρόγραμμα οδήγησης Sport.

Η άφιξη του νέου Bayon στην Ευρώπη έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2021.

 

Δείτε όλες τις  τελευταίες Ειδήσεις από την  Ελλάδα και τον  Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο  Radar.gr.