Διαθέσιμο και στην Ελλάδα είναι πλέον το μικρό νέο crossover της Hyundai Bayon. Η βασική τιμή πώλησής του ξεκινά από τα μόλις 15.790 ευρώ στην έκδοση με τον 1.200άρη κινητήρα των 84 ίππων και το 5άρι σασμάν.
Στην δεύτερη έκδοση και στα 17.190 ευρώ αποκτά των 1.000άρη των 100 ίππων, ενώ στην τρίτη και πιο ισχυρή, ο ίδιος 1.000άρης αποδίδει 120 ίππους και η τιμή φτάνει τα 19.690 ευρώ. Να σημειωθεί πως και στις δύο αυτές τουρμπάτες εκδόσεις, υπάρχει ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V.
Οι αναλογίες του νέου Bayon σε μήκος, πλάτος και ύψος διαμορφώνονται στα 4.180 χλστ., 1.775 χλστ. και 1. 490 χλστ. (1.500 χλστ. με 17αρες ζάντες) αντίστοιχα.
Οι αιχμηρές γραμμές στο αμάξωμά του εκφράζουν τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα «Sensuous Sportiness» της Hyundai. H όψη του μαγνητίζει χάρη στη φαρδιά χαμηλά τοποθετημένη μάσκα και την αλουμινένια ποδιά. Τα στενόμακρα Led φώτα ημέρας επικοινωνούν με μια οριζόντια εισαγωγή αέρα στο χείλος του εμπρός καπό. Από κάτω τους τα μεγαλύτερα φωτιστικά σώματα έχουν σχήμα βέλους, όταν τα κοιτάς από το πλάι.
Το μοτίβο βέλους υιοθετούν επίσης τα ψηλά τοποθετημένα και ακροβολισμένα πίσω FullLed φωτιστικά σώματα (και φλας). «Γέφυρα» ανάμεσά τους δημιουργεί μια λεπτή φωτεινή γραμμή κατά μήκος του πορτμπαγκάζ, τονίζοντας έτσι το πλάτος του οχήματος. Έντονες νευρώσεις που προσδίδουν δυναμισμό σχηματίζονται στο προφίλ του νέου Bayon. Πατάει σε τροχούς 15 ιντσών ή σε ζάντες αλουμινίου 16 και 17 ιντσών.
Βλέποντας το εσωτερικό του νέου Bayon ίσως το μπερδέψετε με αυτό του νέου i20. Η Hyundai επέλεξε να εφαρμόσει ακριβώς την ίδια σχεδιαστική «συνταγή» στα ενδότερα. Σημείο αναφοράς αποτελεί ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 10,25 ιντσών και η κεντρική οθόνη 8 ή 10,25 ιντσών του συστήματος πολυμέσων.