Ισχυρές επιχειρηματικές επιδόσεις πέτυχε για το 2023 ο όμιλος Henkel. Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις ανήλθαν στα 21.5δισ. ευρώ, με πολύ ισχυρή οργανική ανάπτυξη 4,2%. Τα Λειτουργικά κέρδη (EBIT) ανήλθαν σε 2,6 δισ. ευρώ, καταγράφοντας σημαντική αύξηση 10,2%, ενώ το περιθώριο EBIT βελτιώθηκε κατά 11,9%, 150 μονάδες βάσης. 

Τα Κέρδη ανά προνομιούχο μετοχή έκλεισαν την περυσινή χρονιά σημαντικά υψηλότερα στα 4,35 ευρώ, με άνοδο 20,0% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες, ενώ οι διαθέσιμες ταμειακές ροές έφθασαν σε νέο υψηλό επίπεδο 2,6 δισ. ευρώ.

Το σταθερό προτεινόμενο μέρισμα που προτείνει η διοίκηση είανι τα 1,85 ευρώ ανά προνομιούχο μετοχή.

Η στρατηγική ανάπτυξης

–     Consumer Brands: Η συγχώνευση προχωρά ταχύτερα από το προγραμματισμένο

–     Adhesive Technologies: Νέος οργανισμός με ακόμα μεγαλύτερη αφοσίωση στον πελάτη

–     Ενισχύθηκαν και οι δύο επιχειρηματικές μονάδες με στοχευμένες εξαγορές

–     Προώθηση της βιωσιμότητας σε βασικούς τομείς

Προοπτικές για το οικονομικό έτος 2024 – εστίαση στην κερδοφόρα ανάπτυξη  

–       Οργανική αύξηση των πωλήσεων: από 2.0% έως 4.0%

–       Περιθώριο EBIT*: από 12.0% έως 13.5%

–       Κέρδη ανά προνομιούχο μετοχή (EPS)*: Αύξηση της τάξης του +5% έως +20% (σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες)

«Παρά το διαρκώς απαιτητικό περιβάλλον της αγοράς, προωθήσαμε με συνέπεια τη στρατηγική ανάπτυξής μας το 2023 και μάλιστα επιταχύναμε την εφαρμογή της. Προσφέραμε πολύ ισχυρή οργανική ανάπτυξη πωλήσεων και βελτιώσαμε σημαντικά την κερδοφορία. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να υπερβούμε τις προοπτικές και προβλέψεις που είχαν τεθεί στην αρχή του έτους. Αυτή η επιτυχημένη εξέλιξη οδηγήθηκε τόσο από την επιχειρηματική μονάδα Συγκολλητικών Τεχνολογιών (Adhesive Technologies) όσο και από τη μονάδα Consumer Brands», δήλωσε ο CEO της Henkel, Carsten Knobel.

Διαβάστε ακόμη: