Σαν να μη μοιάζει ήδη αγεφύρωτο το χάσμα μεταξύ πλουσίων και φτωχών, η Gucci έρχεται να κάνει πιο σαφείς τις κοινωνικές διαφορές, ξεχωρίζοντας οριστικά την ήρα από το σιτάρι. Όπως ανακοίνωσε ο ιταλικός οίκος μόδας, πρόκειται να ανοίξει ιδιωτικά καταστήματα σε όλο τον κόσμο, στις οποίες μπορούν να έχουν πρόσβαση μόνο επιλεγμένοι πελάτες.
Οι μπουτίκ αποτελούν μέρος της στρατηγικής ανάπτυξης της εταιρείας πολυτελείας, καθώς οι πωλήσεις της μειώθηκαν κατά 14% τους τελευταίους τρεις μήνες του 2022, αφενός λόγω των περιοριστικών μέτρων λόγω κορονοϊου στην Κίνα και αφετέρου εξαιτίας της μειωμένης ζήτησης για τα ρούχα της στις ΗΠΑ.
Με το νέο σχέδιο, η φίρμα στοχεύει να προσφέρει μια πιο οικεία εμπειρία στην πλούσια πελατεία της, καθώς στις μπουτίκ θα διατίθενται μόνο τα πιο ακριβά ρούχα, έπιπλα και κοσμήματα από τις σειρές της.
Σύμφωνα με τους εκπροσώπους της Gucci, τίποτα στις μπουτίκ δεν θα κοστίζει κάτω από 40.000 δολάρια και τα αντικείμενα που θα προσφέρονται ενδεχομένως να φτάνουν σε τιμές έως και τα 3 εκατ. δολάρια, στην περίπτωση κοσμημάτων υψηλής ποιότητας.
Ενώ ορισμένοι από αυτούς τους χώρους για συγκεκριμένους πελάτες θα φιλοξενούνται στα προϋπάρχοντα καταστήματα της μάρκας, άλλοι -όπως αυτός στη λεωφόρο Melrose- θα δημιουργηθούν εκ νέου, αποκλειστικά γι’ αυτή τη χρήση.
Εκτός από την ανακοίνωση νέων μπουτίκ για την πελατειακή ελίτ της, η Gucci ελπίζει επίσης να αναστρέψει το πτωτικό κλίμα με τις συλλογές του νέου δημιουργικού διευθυντή Σαμπάτο Ντε Σάρνο, οι οποίες πρόκειται να φτάσουν στα ράφια των καταστημάτων περίπου στα τέλη του 2024.
Η μάρκα σχεδιάζει επίσης τη διοργάνωση μιας περιοδεύουσας παγκόσμιας έκθεσης των αρχείων της, με πρώτο σταθμό τη Σαγκάη. Τέλος, τα άμεσα σχέδιά της περιλαμβάνουν μια μεγαλειώδη επίδειξη μόδας στο Μιλάνο αυτόν τον μήνα καθώς η παρουσίαση μιας ταξιδιωτικής συλλογής τον Μάιο στη Σεούλ.