Το 1ο Grand Prix, από τα 24 του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, της Formula 1 θα διεξαχθεί στην έρημο του Σακχίρ στο Μπαχρέιν και έρχεται σε ζωντανή μετάδοση σε ΑΝΤ1 και ΑΝΤ1+ το Σάββατο 2 Μαρτίου στις 17:00.

Την Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου και την Παρασκευή 1η Μαρτίου, θα μεταδοθούν αποκλειστικά από το ΑΝΤ1+ οι ελεύθερες και οι κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα καθορίσουν τη γραμμή της εκκίνησης του πρώτου αγώνα του φετινού Πρωταθλήματος.

Το μεγάλο ερώτημα είναι αν θα μπορέσει κάποιος οδηγός να εκθρονίσει τον Φερστάπεν, καθώς ο Charles Leclerc ονειρεύεται τη στιγμή που θα κερδίσει στα ίσα τον Ολλανδό Παγκόσμιο Πρωταθλητή. Οι δοκιμές εξέλιξης, που ολοκληρώθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα στην ίδια πίστα, ανέδειξαν τη Ferrari ως την ομάδα που έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο σε σχέση με το 2023.

Δεδομένης της αποχώρησης του Carlos Sainz, στο τέλος της χρονιάς από την ιταλική ομάδα, καθώς στη θέση του θα πάει ο Lewis Hamilton το 2025, ο Μονεγάσκος οδηγός συγκεντρώνει περισσότερες πιθανότητες από τους υπόλοιπους 19 οδηγούς να κοντράρει τον Max Verstappen. Βέβαια, ο Αλόνσο θεωρεί πως κανείς δεν έχει πιθανότητα και είναι βέβαιος ότι ο Ολλανδός θα πάρει τον 4ο συνεχή τίτλο του φέτος.

H ιστορία της Formula 1 όμως, που φέτος ξεκινά την 74η σεζόν της, δεν είναι γραμμένη από βεβαιότητες αλλά από ανατροπές. Το φετινό πρωτάθλημα αριθμεί 24 αγώνες, τους περισσότερους στην ιστορία του, καθώς επιστρέφει μετά από απουσία 4 ετών το κινέζικο Grand Prix. 

Σε επίπεδο ομάδων και οδηγών δεν υπάρχουν αλλαγές πέρα από ονόματα: Η Alpha Tauri μετονομάστηκε σε RB και η Alfa Romeo σε Sauber. Η Red Bull, με 22 νίκες σε 23 αγώνες πέρυσι, ξεκινά ως φαβορί αλλά στις δοκιμές εξέλιξης φάνηκε πως MercedesFerrari και McLaren έχουν μειώσει τη διαφορά. Μένει να φανεί αν και πότε θα γίνει η ανατροπή.

Οι οδηγοί γνωρίζουν καλά την πίστα του Σακχίρ, το ίδιο και οι μηχανικοί. Πρόκειται για μια πίστα που παίζει σημαντικό ρόλο η τελική ταχύτητα, οπότε οι αεροτομές θα έχουν μικρές κλίσεις. Επιπλέον υπάρχουν 3 ζώνες DRS, για να διευκολύνουν τα προσπεράσματα. Η Pirelli θα έχει στη διάθεση όλων των ομάδων τις τρεις πιο σκληρές γόμες της γκάμας της: C1, C2, C3. Καθοριστικό ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα θα παίξει η διαχείριση της υπερθέρμανσης των ελαστικών.

Διαβάστε ακόμη: