Η Louis Vuitton βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο συνομιλιών για να γίνει μεγάλος χορηγός της Formula 1, σε μια συμφωνία που θα έβλεπε τον γαλλικό όμιλο πολυτελών προϊόντων να προωθεί τις μεγάλες μάρκες του στην πίστα των αγώνων.
Η εταιρεία με έδρα το Παρίσι βρίσκεται κοντά σε μια συμφωνία όπου η εταιρεία κατασκευής ρολογιών Tag Heuer καθώς και άλλες μάρκες, στις οποίες θα μπορούσε να περιλαμβάνεται η σαμπάνια Moet & Chandon και ενδεχομένως οι ξενοδοχειακές αλυσίδες της, θα γίνουν χορηγοί της F1 με τα λογότυπα και τα προϊόντα της μάρκας να προβάλλονται σε περίοπτη θέση στους θεατές του αγώνα, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν το θέμα, αναφέρει το Bloomberg.
Η πιθανή συμφωνία θα μπορούσε να αξίζει, σύμφωνα με πληροφορίες, 150 εκατομμύρια δολάρια ετησίως και θα αποτελούσε πλήγμα για τη Rolex SA, την κορυφαία ελβετική μάρκα ρολογιών που είναι χορηγός χρονομέτρησης της F1 από το 2013.
Οι συνομιλίες βρίσκονται σε εξέλιξη και δεν έχει επιτευχθεί τελική συμφωνία, δήλωσαν οι άνθρωποι, οι οποίοι μίλησαν υπό τον όρο της ανωνυμίας επειδή οι συζητήσεις είναι ιδιωτικές.
Εκπρόσωποι της Formula One και της Rolex αρνήθηκαν να σχολιάσουν. Οι εκπρόσωποι της LVMH δεν απάντησαν αμέσως όταν τους ζητήθηκε να σχολιάσουν.
Η δημοτικότητα της F1
Η δημοτικότητα της F1 έχει εκτοξευθεί τα τελευταία χρόνια, λόγω της επέκτασης των χώρων διεξαγωγής αγώνων και εν μέρει της σειράς του Netflix «Formula 1: Drive to Survive».
Η πιθανή συμφωνία με την F1 θα προσφέρει μια ευρεία παγκόσμια πλατφόρμα για πολλά εμπορικά σήματα της LVMH, προωθώντας τις επιχειρηματικές και εμπορικές φιλοδοξίες του ιδρυτή της εταιρείας και βασικού μετόχου Bernard Arnault, ο οποίος έχει δημιουργήσει τη μεγαλύτερη εταιρεία πολυτελείας στον κόσμο μέσω μιας σειράς εξαγορών.
Η Louis Vuitton και η μάρκα κοσμημάτων Tiffany & Co. της LVMH εμφανίζονται τακτικά σε παγκόσμιες αθλητικές εκδηλώσεις, ιδίως με τις βαλίτσες στο Παγκόσμιο Κύπελλο Fifa ή τα τρόπαια για το NFL.
Η Louis Vuitton έχει πραγματοποιήσει διάσημες διαφημιστικές καμπάνιες με τους ποδοσφαιριστές Κριστιάνο Ρονάλντο και Λιονέλ Μέσι, καθώς και με τους τενίστες Ραφαέλ Ναδάλ και Ρότζερ Φέντερερ, φωτογραφημένους από τη φωτογράφο Annie Leibovitz.
Η LVMH ήταν ο μεγάλος χορηγός των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων που διεξήχθησαν στο Παρίσι το καλοκαίρι, παρέχοντας οικονομική υποστήριξη ύψους 150 εκατομμυρίων ευρώ (166 εκατομμύρια δολάρια). Τα εμπορικά της σήματα ήταν σε περίοπτη θέση σε όλη τη διάρκεια του διαγωνισμού. Η σούπερ σταρ Σελίν Ντιόν, ειδικότερα, φορούσε ένα αστραφτερό λευκό μεταξωτό φόρεμα Christian Dior όταν τραγούδησε από τον πύργο του Άιφελ στο τέλος της τελετής έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων στα τέλη Ιουλίου.
Οι πολυάριθμες πολυτελείς μάρκες του γαλλικού ομίλου του δίνουν πλεονέκτημα στις διαπραγματεύσεις για μια πιθανή συμφωνία πολλαπλών εμπορικών σημάτων με την F1 έναντι της Rolex που παράγει μόνο ρολόγια, είπαν οι άνθρωποι.
Εάν επιτευχθεί, μια συμφωνία με την LVMH θα μπορούσε να ανακοινωθεί πριν από το τέλος του έτους και τη νέα σεζόν της F1. Ο οικονομικός διευθυντής της LVMH, Jean-Jacques Guiony, επιβεβαίωσε κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης με αναλυτές και επενδυτές τον Ιούλιο ότι η εταιρεία βρίσκεται σε συζητήσεις με τη Formula One, αλλά δήλωσε τότε ότι «δεν έχει αποφασιστεί τίποτα».