Μια σημαντική συμφωνία χορηγίας δυνητικά αξίας 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων υπέγραψαν οι διοργανωτές των αγώνων της Formula 1 με την εταιρεία πολυτελών ειδών LVMH, με τον γαλλικό όμιλο του δισεκατομμυριούχου Μπερνάρ Αρνό να αναλαμβάνει τη σκυτάλη του χορηγού από την ωρολογοποιία Rolex.
Η LVMH θα αναλάβει τη χορηγία των αγώνες από το 2025, με τη συμμετοχή brands όπως Louis Vuitton, Moët Hennessy και TAG Heuer, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση που εκδόθηκε την Τετάρτη. Η συμφωνία επιβεβαιώνει μια αναφορά τον περασμένο μήνα από το Bloomberg News για μια επικείμενη συμφωνία μεταξύ των δύο μερών.
Η 10ετής συμφωνία θα μπορούσε να ξεπεράσει σε αξία το 1 δισεκατομμύριο δολάρια, με την ετήσια χορηγία να υπερβαίνει τα 100 εκατομμύρια δολάρια, ανέφεραν στο Bloomberg News άνθρωποι που γνωρίζουν τις διαπραγματεύσεις.
Η συμφωνία είναι ταυτόχρονα ένα πλήγμα για τη Rolex, την κορυφαία ελβετική μάρκα ρολογιών που είναι ο χορηγός χρονομέτρησης της F1 από το 2013, και σηματοδοτεί την προσπάθεια της LVMH να εκμεταλλευτεί την άνθηση των επενδύσεων και της τηλεθέασης στον αθλητισμό.
Η LVMH ήταν μέγας χορηγός των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων που διεξήχθησαν στο Παρίσι το καλοκαίρι, παρέχοντας οικονομική υποστήριξη ύψους 150 εκατομμυρίων ευρώ και τα brand της ξεχώρισαν σε όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης.
Η Louis Vuitton και το brand κοσμημάτων Tiffany & Co. της LVMH συμμετέχουν τακτικά σε παγκόσμιες αθλητικές εκδηλώσεις, όπως π.χ. στο Παγκόσμιο Κύπελλο της FIFA ή στο πρωτάθλημα του αμερικανικού ποδοσφαίρου NFL.
Η Louis Vuitton πραγματοποίησε διάφορες διαφημιστικές καμπάνιες με διάσημους όπως τους ποδοσφαιριστές Κριστιάνο Ρονάλντο και Λιονέλ Μέσι και τους τενίστες Ράφαελ Ναδάλ και Ρότζερ Φέντερερ που τραβήχτηκαν από τη φωτογράφο Annie Leibovitz.
LVMH: Ενδιαφέρον για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό
Η στόχευση της F1 από την LVMH ακολουθεί την αναζωπύρωση του ενδιαφέροντος για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό τα τελευταία χρόνια, λόγω της επέκτασης στους χώρους αγώνων και της σειράς Netflix «Formula 1: Drive to Survive».
Η κορυφαία ελβετική μάρκα Rolex είναι ο επίσημος χορηγός χρονομέτρησης της Formula 1 από το 2013, με τις πράσινες και χρυσές διαφημίσεις της να γίνονται συνηθισμένες στις πίστες της F1. Η απώλεια της συμφωνίας χορηγίας είναι μια οπισθοδρόμηση για την πιο επιτυχημένη μάρκα ρολογιών στον κόσμο που έχει συνδεθεί στενά με την κορυφαία κατηγορία των αγώνων αυτοκινήτου και επίσης συμμετέχει ως χορηγός σε διοργανώσεις τένις και ιππασίας.
To brand Tag Heuer της LVMH έχει μακρά ιστορία με τη Formula 1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, που χρονολογείται από τότε που ήταν ιδιωτική εταιρεία με την επωνυμία Heuer. Τη δεκαετία του 1980, η Tag Heuer παρουσίασε ένα ρολόι με πλαστικό περίβλημα με φωτεινό χρώμα που τροφοδοτείται από μηχανισμό quartz που ονομάζεται «Formula One» και πούλησε εκατομμύρια κομμάτια. Το brand παρουσίασε μια περιορισμένη επανέκδοση του ρολογιού Formula 1 σε συνεργασία με την μάρκα αθλητικών ειδών Kith φέτος.
Οι πωλήσεις της μονάδας ρολογιών της LVMH, η οποία περιλαμβάνει τα brand Tag Heuer, Hublot και Zenith, με επικεφαλής τον Frederic Arnault, ένα από τα πέντε παιδιά του ιδρυτή της LVMH Bernard Arnault, ακολουθούν τη Rolex, καθώς και brands που ανήκουν στη Richemont και τη Swatch στο συνολικό μερίδιο αγοράς.
«Τα τελευταία χρόνια, η Formula 1 έχει γίνει πραγματικά ένα από τα πιο επιθυμητά αθλήματα στον κόσμο», δήλωσε ο Frederic Arnault, ο οποίος πρόσθεσε ότι «βρισκόμαστε μόνο στην αρχή αυτής της συνεργασίας».
Η συμφωνία έρχεται επίσης εν μέσω επιβράδυνσης της ζήτησης για προϊόντα υψηλής ποιότητας. Η μετοχή της LVMH έχει υποχωρήσει κατά περίπου 8,9% μέχρι στιγμής φέτος, καθώς οι ανησυχίες για την περιορισμένη διάθεση για νέες αγορές των Κινέζων καταναλωτών παραμένουν.
Διαβάστε ακόμη:
-
Ταλούλα Γουίλις: Οι φωτογραφίες με τον πατέρα της – Αγαπώ αυτόν τον τύπο τόσο πολύ
-
Ισραήλ: Ένας Έλληνας ανάμεσα στους νεκρούς της τρομοκρατικής επίθεσης
-
Κλέλια Ανδριολάτου: Οι βουτίες στη θάλασσα με αποκαλυπτικό μαγιό
-
Football Transfers: Ο Μαρινάκης έκανε τη Νότιγχαμ Φόρεστ την 25η πιο ακριβή ομάδα στον κόσμο