Δεύτερος ο Σέρχιο Πέρες με εκπληκτική οδήγηση και τρίτος ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος άφησε εκτός βάθρου τον ομόσταυλο του σημερινού (03/07) νικητή, Σαρλ Λεκλέρκ.
Το Γκραν Πρι της Μεγάλης Βρετανίας ξεκίνησε με τους χειρότερους οιωνούς, εξαιτίας του ατυχήματος του Ζου.
Ωστόσο, ο αγώνας προσέφερε συγκινήσεις και σασπένς έως το φινάλε. Ο Κάρλος Σάινθ κατόρθωσε να πάρει την πρώτη νίκη της καριέρας του εκμεταλλευόμενος την αδύναμη στρατηγική του Σαρλ Λεκλέρκ, ο οποίος τερμάτισε στην 4η θέση, αν και προπορευόταν πριν από την εγκατάλειψη του Οκόν στον 39ο γύρο.
Ο Σέρχιο Πέρες, παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισε από την αρχή του αγώνα, εκμεταλλεύθηκε στο έπακρο το μονοθέσιο του και τη στρατηγική της RB για να «σκαρφαλώσει» στην 2η θέση προς το φινάλε.
Τρομερές «μάχες» από τον Χάμιλτον, που ανέβηκε στο βάθρο για δεύτερη συνεχόμενη φορά. Ο Φερστάπεν έχασε έδαφος, καθώς ολοκλήρωσε τον αγώνα 7ος, λόγω προβλημάτων στο μονοθέσιο.
Στην κατάταξη των οδηγών, ο Μαξ Φερστάπεν παραμένει στην κορυφή με 181 πόντους. Ακολουθεί ο Πέρες με 147, ενώ κοντά βρίσκονται οι Λεκλέρκ και Σάινθ με 138 και 127, αντίστοιχα.
Η φάση του αγώνα δε θα μπορούσε να είναι άλλη από το τρομακτικό ατύχημα στην πρώτη εκκίνηση. Ο Γκασλί βρέθηκε αστραπιαία ανάμεσα σε Ράσελ και Ζου, είχε επαφή με το μονοθέσιο του Βρετανού, ο οποίος έχασε τον έλεγχο και έπεσε πάνω στην Άλφα Ρομέο, η οποία αναποδογύρισε.
Αμέσως βγήκε κόκκινη σημαία και άπαντες ανησυχούσαν, για την υγεία του Κινέζου πιλότου. Ύστερα από αρκετή ώρα, υπήρξε η ενημέρωση πως έχει τις αισθήσεις του και βρίσκεται στο ιατρικό κέντρο. Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκε και ο Άλμπον, ο οποίος είχε επίσης περιστατικό.
Ο αγώνας επανεκκίνησε έπειτα από περίπου πενήντα λεπτά, με τη σειρά των κατατακτηρίων, παρότι ο Φερστάπεν είχε περάσει τον Κάρλος Σάινθ. Ο λόγος ήταν πως δεν είχαν ολοκληρώσει όλα τα μονοθέσια τον πρώτο γύρο, πριν από την κόκκινη σημαία.
Στην επανεκκίνηση του αγώνα μετά το σοβαρό ατύχημα του Ζου, διεξήχθη «τιτανομαχία» ανάμεσα στους πρωτοπόρους.
Ο Σάινθ άντεξε και κράτησε δεύτερο τον Φερστάπεν, ενώ επαφή είχαν οι Λεκλέρ και Πέρες, με τον Μεξικανό να εισέρχεται στα πιτς με πρόβλημα και να βρίσκεται στις τελευταίες θέσεις. Στον 9ο γύρο, ο Σάινθ έχασε προσωρινά τα ηνία από τον Φερστάπεν.
Ο Ολλανδός αντιμετώπισε πρόβλημα στο μονοθέσιό του και συγκεκριμένα στο πίσω μέρος του αμαξώματος. Το ζήτημα παρέμενε και μετά την αλλαγή. Ως εκ τούτου, η «μάχη» αφορούσε, πλέον, τους Σάινθ και Λεκλέρκ, με τον Χάμιλτον να παραμένει κοντά.
Μετά τις αλλαγές ελαστικών, ο Ισπανός συνέχιζε μπροστά από τον Λεκλέρκ, αλλά ο επτά φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής αργούσε να μπει στα πιτς, θέλοντας να δημιουργήσει πλεονέκτημα.
Μετά την επιστροφή της Σκουντερία στην κορυφή, στον 30ο γύρο δόθηκε η εντολή προσπέρασης από τον Λεκλέρκ, αφού ο Σάινθ δεν πέτυχε τον καθορισμένο στόχο χρόνου, στον τελευταίο γύρο. Λίγο νωρίτερα, οι δύο οδηγοί είχαν ενημερωθεί πως είναι ελεύθεροι να… παλέψουν.
Στον 40ο γύρο, ο Οκόν εγκατέλειψε και υπήρξε αυτοκίνητο ασφαλείας. Οι Σάινθ και Χάμιλτον πέρασαν στη μαλακή γόμα και ήταν έτοιμοι για επίθεση προς το φινάλε. Αυτή ήταν και η απόφαση που έκρινε τον αγώνα.
Ο Ισπανός, παρά τις εντολές να κρατήσει απλώς πίσω τον Βρετανό της Μερσέντες, έδωσε «μάχη» και ήταν νικητής. Την ίδια ώρα, ο Πέρες προσπέρασε τον Χάμιλτον και πίεζε τον Λεκλέρκ, τον οποίο προσπέρασε για τη δεύτερη θέση, με τους τρεις να προσφέρουν συναρπαστικό θέαμα.
Τελικώς, ο Μονεγάσκος δεν κατάφερε να κρατήσει ούτε την τρίτη θέση, με τον επτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή να ανεβαίνει στο βάθρο. Καταστροφική στρατηγική για τον Λεκλέρκ, μεγαλειώδης νίκη για τον Σάινθ.