Όχι, ό,τι διαλέγουμε με βάση το χρώμα σαν μωρά, αλλά να, η αισθητική παίζει ρόλο, ακόμη και στη Formula 1. Ειδικά για τα φετινά μονοθέσια, απο τη στιγμή που δεν έχουν να επιδείξουν ιδιαίτερες τεχνολογικές και αεροδυναμικές διαφορές σε σχέση με πέρσι, έπρεπε να ποντάρουν πολλά στην εμφάνιση. Κάποιες δεν τα κατάφεραν. Για την ακρίβεια οι περισσότερες δεν τα κατάφεραν εδώ που τα λέμε, εξάλλου οι αλλαγές ήταν ελάχιστες σε σχέση με το 2022 και στα χρώματα των μονοθεσίων.
Ας τα δούμε όλα μαζί λοιπόν.
Red Bull RB19
Ο τίτλος που πήρε η Red Bull στους κατασκευαστές το 2022 ήταν πολυαναμενόμενος και ήταν η αρχή σύμφωνα με τα στελέχη της ομάδας, που θέλουν να συνεχίσουν στο ίδιο μοτίβο και να εξασφαλίσουν και το 2023 τόσο αυτό το πρωτάθλημα, όσο και εκείνο των οδηγών με τον Max Verstappen. Μπορεί και τον Checo Perez, ποιός ξέρει;
Ferrari SF-23
Είναι η ώρα της Ferrari να επιστρέψει στην κορυφή της Formula 1; Δύσκολη ερώτηση που δεν μπορεί να την απαντήσει ούτε ο ίδιος ο Fred Vasseur. Αυτό που έχει να κάνει ο Γάλλος είναι να “στρώσει” μια καλή, όπως φάνηκε και πέρσι, ομάδα για να μπορέσει να την κάνει πρωταθλήτρια. Πάντως έκανε την καλύτερη παρουσίαση μονοθεσίου που έχουμε δει ποτε.
Mercedes W14
O Lewis Hamilton δεν πάει πουθενά και ο George Russell παραμένει στην αναμονή για να αναλάβει τα ηνία μιας μεγάλης πρωταθλήτριας. Το πρώτο μεγάλο ερωτηματικό για το 2023 είναι η Mercedes W14 καθώς περιμένουμε όλοι να δούμε αν έχουν διορθωθεί τα προβλήματα που της προκάλεσαν τη δραματική πτώση στην απόδοση.
Alpine A523
Δεν συναντάς συχνά ομάδες να θέτουν τους στόχους τους στο να διατηρήσουν την τέταρτη θέση στην βαθμολογία, γιατί είναι νωρίς να κυνηγήσουν την τρίτη. Αυτό έκαναν οι άνθρωποι της Alpine στην τελευταία χρονικά παρουσίαση πριν το πρωτάθλημα και ξεκινούν το 2023 με μια ομάδα με αρκετές αλλαγές, όχι όμως στην Α523.
McLaren MCL60
Σε επίπεδο εμφάνισης η McLaren κατάφερε να γίνει λίγο πιο κιτς από ό,τι ήταν πέρσι. Ωραίο το πορτοκαλί παπάγια, αλλά με τόσα χρώματα που έχει το μονοθέσιο θα μπορούσε να λαμβάνει μέρος και σε άλλου είδους διοργανώσεις. Η Formula 1 πάντως, δεν είναι καλλιστεία έτσι οι φιλοδοξίες παραμένουν για μια χρονιά αν μη τι άλλο καλύτερη απο την προηγούμενη.
Alfa Romeo C43
Η τελευταία σεζόν συνεργασίας της Alfa Romeo με την Sauber μας χαρίζει ένα όμορφο μονοθέσιο. Η ομάδα διαθέτει δύο απο τους πιο cool και συμπαθείς οδηγούς και έχει κάνει μια σχετική αναδιάρθρωση και σε διοικητικό επίπεδο προκειμένου να επιστρέψει στην καλή εικόνα των περσινών πρώτων Grand Prix αλλά να παραμείνει κιόλας εκεί.
Aston Martin AM23
Στην Aston Martin φαίνεται πως είναι γραμμένο ο κόσμος να ασχολείται περισσότερο με τους οδηγούς της παρά με την ομάδα συνολικά. Δεν εννοούμε τον Lance Stroll. Αλλά τον Sebastian Vettel πέρσι και τον Fernando Alonso φέτος. Η AM23 για παράδειγμα δεν ήταν το νέο μονοθέσιο της Aston Martin, ήταν το νέο μονοθέσιο του Alonso και αυτό δείχνει πόσο ο εν ενεργεία θρύλος υπερβαίνει τον οργανισμό για τον οποίο εργάζεται.
Haas VF23
Η πρώτη φετινή παρουσίαση ήταν της Haas, η οποία ως αμερικανική ομάδα καταφέρνει να είναι πάντα στο προσκήνιο. Βοηθάει και το Drive to Survive βέβαια σε αυτό και κυρίως ο Guenther Steiner που μετά την προσεχή 5η σεζόν του ντοκιμαντέρ του Netflix θα είναι ακόμη πιο αγαπημένος του κοινού.
Alpha Tauri AT04
Trendy, funky και μοδάτη η εικόνα της AT04, καθώς η Alpha Tauri μετατρέπεται σιγά σιγά σε ένα fashion brand για τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού και όχι μόνο. Η δεύτερη ομάδα της Red Bull δεν φαίνεται πιθανό να ξεφύγει από την ουρά της βαθμολογίας με κάποιο τρόπο, αλλά δεν ξέρουμε αν είναι κααν στόχος κάτι τέτοιο. Τα κουκιά είναι μοιρασμένα στην εταιρεία.
Williams FW45
Σοβαρό και επιβλητικό το φετινό μονοθέσιο της Williams που μοιάζει να βρίσκει πάντα τον τρόπο να μην περνάει απαρατήρητη. Φέτος θα την βοηθήσει σε αυτό η παρουσία του νεαρού Αμερικανού Logan Sargeant, ο οποίος ωστόσο παραμένει ένα από τα μεγάλα ρίσκα της περιόδου που ξεκινά.