Σε μια εποχή όπου τα smartphone είναι φαινομενικά απαραίτητα, μια ενδιαφέρουσα προσφορά από μια αμερικανική εταιρεία αμφισβητεί το status quo. Η μάρκα γιαουρτιού, Siggi’s, προτείνει μια μοναδική πρωτοβουλία, προσφέροντας το σημαντικό ποσό των 9.200 ευρω σε άτομα που θα αντέξουν ένα μήνα χωρίς το κινητό τους τηλέφωνο. Αυτή η δοκιμασία αποτελεί μέρος του προγράμματος Digital Detox της Siggi’s, που έχει ως στόχο να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να αποσυνδεθούν από την ψηφιακή τους ζωή και να ασχοληθούν περισσότερο με τον κόσμο γύρω τους.

Η πρωτοβουλία της Siggi θυμίζει τη δημοφιλή εκστρατεία Dry January, αλλά αντί να απέχουν από το αλκοόλ, οι συμμετέχοντες καλούνται να εγκαταλείψουν ένα διαφορετικό είδος καθημερινής απόλαυσης: τα κινητά τους τηλέφωνα. Το πρόγραμμα, του οποίου ηγείται η Siggi’s, συντονίζεται με το ήθος της μάρκας για την υιοθέτηση μιας πιο απλής ζωής.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by siggi’s dairy (@siggisdairy)

Ο μέσος άνθρωπος, σύμφωνα με έρευνες, ξοδεύει περίπου 5,4 ώρες την ημέρα στο τηλέφωνό του, συχνά περιηγούμενος σε περιεχόμενο αμφίβολης αξίας. Το πρόγραμμα ψηφιακής αποτοξίνωσης της Siggi αμφισβητεί αυτόν τον κανόνα, ενθαρρύνοντας τους συμμετέχοντες να παραδώσουν τα smartphones τους για 30 ολόκληρες ημέρες. Ο στόχος δεν είναι απλώς να απελευθερωθούν από το συνεχές scrolling,αλλά να προωθήσουν την ευαισθητοποίηση για το πώς θα μπορούσε να είναι η ζωή χωρίς την απόλυτη εξάρτηση από τα τηλέφωνα τους.

Η Kristina Drociak, διευθύντρια δημοσίων σχέσεων και ψηφιακής στρατηγικής της Siggi, τονίζει ότι αυτή η πρόκληση είναι κάτι περισσότερο από ένα προσωρινό διάλειμμα από τις ψηφιακές συσκευές. Πρόκειται για την εκ νέου ανακάλυψη των χαρών μιας απλούστερης ζωής, που μοιάζει με τη χρήση ενός βασικού flip phone. Η πρωτοβουλία αυτή ευθυγραμμίζεται με τη φιλοσοφία της μάρκας να αφαιρεί τα περιττά, μια έννοια που αντικατοπτρίζεται στα λιγότερα συστατικά του γιαουρτιού τους. Ο απώτερος στόχος, σημειώνει ο Drociak, είναι να καταδείξει τα οφέλη μιας ζωής χωρίς ψηφιακά μέσα και να εμπνεύσει μακροχρόνιες υγιεινές συνήθειες ξεκινώντας από το 2024.

Διαβάστε ακόμη: