Η Disney δήλωσε σε θεσμική ενημέρωση για τις μετοχές της την Τρίτη ότι θα διπλασιάσει σχεδόν την προγραμματισμένη επένδυσή της σε περίπου 60 δισεκατομμύρια δολάρια σε διάστημα 10 ετών.

Οι μετοχές υποχώρησαν περισσότερο από 3% στις αρχές της διαπραγμάτευσης.

Ενώ η εταιρεία παλεύει με το μεταβαλλόμενο τοπίο των μέσων ενημέρωσης και της ψυχαγωγίας – και προσπαθεί να κάνει την επιχείρησή της με ροή κερδοφόρα, λαμβάνοντας υπόψη τις πωλήσεις των παραδοσιακών τηλεοπτικών της δικτύων – το τμήμα θεματικών πάρκων, εμπειριών και προϊόντων ήταν ένα φωτεινό σημείο.

Ωστόσο, τα εγχώρια πάρκα της εταιρείας, ιδιαίτερα το Walt Disney World στη Φλόριντα, παρουσίασαν επιβράδυνση στην προσέλευση και τις αγορές δωματίων σε ξενοδοχεία. Αντίθετα, η δύναμη του τμήματος προέρχεται από τα διεθνή πάρκα του. Κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου, το τμήμα σημείωσε αύξηση εσόδων κατά 13% στα 8,3 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η Disney θα στηριχθεί στα εμπορικά σήματα και την πνευματική της ιδιοκτησία καθώς χτίζει τα θεματικά της πάρκα. Η εταιρεία σχεδίαζε να αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την επένδυση στην ημέρα των επενδυτών της την Τρίτη.

«Σήμερα, καθώς η Disney εξετάζει μελλοντικές ευκαιρίες ανάπτυξης, υπάρχει ένα μεγάλο πηγάδι με ιστορίες που δεν έχουν ακόμη εξερευνηθεί πλήρως στα θεματικά της πάρκα», είπε η εταιρεία στην παρουσίαση της Τρίτης, σημειώνοντας αξιοθέατα με θέμα «Frozen» και «Zootopia» πάρκα έξω από τις ΗΠΑ στο Χονγκ Κονγκ, το Παρίσι, το Τόκιο και τη Σαγκάη.

Λίγο μετά την επιστροφή του Bob Iger ως Διευθύνοντος Συμβούλου, η Disney ανακοίνωσε αλλαγές στα πάρκα της που προκλήθηκαν από παράπονα από τους επισκέπτες σχετικά με τις αυξανόμενες τιμές και τους μεγαλύτερους χρόνους αναμονής.

Η Disney τόνισε τα ιστορικά αποτελέσματα των πάρκων και των επιχειρηματικών εμπειριών από το 2017, χάρη στις αυξημένες επενδύσεις. Τα πάρκα της Disney, όπως και τα συνομήλικά της, υπέφεραν κατά τη διάρκεια του lockdown της πανδημίας.

Διαβάστε ακόμη: