Ισχυρή αύξηση κατά 17,1% των καθαρών εσόδων το γ’ τρίμηνο του 2021, ανακοίνωσε η Coca-Cola HBC AG.

Στις βασικές επιδόσεις για το γ’ τρίμηνο η εταιρεία ανακοίνωσε πως επιτεύχθηκε επιτάχυνση της ανάπτυξης σε διετή βάση, κατά +16,8% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2019 και +8,9% σε σύγκριση με το εννιάμηνο του 2019, σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης[1].

Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η Coca Cola HBC

– Μέσω της στοχευμένης υλοποίησης της στρατηγικής της η εταιρεία αποκόμισε τα οφέλη της καλοκαιρινής περιόδου, επωφελούμενοι από το εκ νέου άνοιγμα του καναλιού της εκτός σπιτιού κατανάλωσης. Επίσης, οι καλές επιδόσεις στις αναδυόμενες αγορές συνεχίστηκαν.

– Επιτεύχθηκε αύξηση του μεριδίου αγοράς κατά 70 μονάδες βάσης στα έτοιμα προς κατανάλωση μη αλκοολούχα αναψυκτικά κατά το εννιάμηνο .

– Η αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 13,1% στηρίχθηκε στις κατηγορίες προτεραιότητας του χαρτοφυλακίου προϊόντων 24ωρης/7ήμερης κατανάλωσης: ανθρακούχα αναψυκτικά +13,1%, ανθρακούχα αναψυκτικά με χαμηλή ή μηδενική ζάχαρη +54,6%, ανθρακούχα αναψυκτικά για ενήλικες +27,5% και ποτά ενέργειας +29,4%.

– Υπήρξε αύξηση τιμών/μείγματος κατά 5,1% από την αρχή του έτους έως σήμερα και κατά 3,5% κατά το τρίτο τρίμηνο, το οποίο συγκρίνεται με υψηλότερη βάση. Οι τρεις αγορές της εταιρείας σημείωσαν επιτάχυνση του ρυθμού αύξησης τιμών/μείγματος σε σύγκριση με το 2019.

– Υπήρξε αυστηρή διαχείριση του κόστους πωληθέντων και συνεπής έλεγχος των λειτουργικών εξόδων.

Όπως σημειώνει η Coca-Cola HBC AG, η ολοκλήρωση της εξαγοράς της Coca-Cola Bottling Company of Egypt αναμένεται να λάβει χώρα έως το πρώτο τρίμηνο του 2022.

Επίσης, ανακοινώθηκε η δέσμευση της εταιρείας για επίτευξη μηδενικών εκπομπών ρύπων σε ολόκληρη την εφοδιαστικη αλυσίδα έως το 2040.