Η Citroen αποκαλύπτει τη νέα εταιρική ταυτότητα και το καινούργιο της λογότυπο, σηματοδοτώντας μία τολμηρή, συναρπαστική και δυναμική εποχή για τη μάρκα, με τα 103 πλούσια χρόνια ιστορίας.

Μία εποχή, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη, καθώς η εταιρεία επιταχύνει την αποστολή της, ήτοι να κάνει προσβάσιμη την ηλεκτρική βιώσιμη κινητικότητα σε όλους, επεκτείνοντας το βασικό της DNA, για προσιτές τιμές.

Η νέα εμφάνιση αποτελεί μία καινούργια ερμηνεία του αρχικού λογοτύπου, το οποίο είχε υιοθετηθεί για πρώτη φορά από τον ιδρυτή της αυτοκινητοβιομηχανίας, André Citroen (1878 – 1935) και ήταν εμπνευσμένο από την επιτυχία της πρώτης του εταιρείας μεταλλουργίας, η οποία παρήγαγε συστήματα γραναζιών «ψαροκόκαλου». Η γνώριμη και τεχνική αναφορά “deux chevrons” παραμένει στο επίκεντρο της ταυτότητας της Citroen, από τότε.

Citroen

Η κομψή, νέα εμφάνιση του εμβλήματος παρουσιάζει την εξέλιξη της μάρκας και θα κάνει ντεμπούτο σε λίγες ημέρες, σε ένα σημαντικό πρωτότυπο οικογενειακού Citroen.

Στη συνέχεια, η νέα εμφάνιση του λογοτύπου θα βρεθεί στη μελλοντική παραγωγή και τα πρωτότυπα οχήματα Citroen, από τα μέσα του 2023 και ύστερα.

Διαβάστε ακόμη: