Η Citroen παρουσίασε το νέο επιβλητικό C5X, το οποίο έχει ξεκάθαρο στόχο να συνδυάσει την ηλεκτροκίνηση με το ιδιαίτερα άνετο DNA της φίρμας.

Το νέο C5X θα κατασκευάζεται στο κεντρικό εργοστάσιο της Citroen στην Κίνα και το «X» στο όνομά του συμβολίζει το σταυροδρόμι στο οποίο τοποθετείται, όντας ικανό να καλύψει κάθε ανάγκη του σύγχρονου οδηγού. Έχοντας απόσταση από το έδαφος όπως ένα SUV, τους χώρους ενός stationwagon και την συμπεριφορά ενός sedan στον δρόμο, αποτελεί τη ναυαρχίδα της φίρμας, με μεγάλες προοπτικές. Ο στόχος του νέου C5X είναι να ανεβάσει ακόμα ένα επίπεδο την λέξη άνεση. Εξοπλίζεται τόσο με την ανάρτηση Hydraulic Progressive Cushions, όσο και με τα Advanced Comfort καθίσματα με τον ειδικό αφρό, που παρέχουν ασύγκριτη άνεση.

Το μήκος του μοντέλου είναι στα 4.805χλστ., το πλάτος του στα 1.865χλστ., ενώ το ύψος αγγίζει τα 1.485χλστ. Ο χώρος αποσκευών μετριέται στα 545 λίτρα, ενώ μπορεί να ξεπεράσει ακόμα και τα 1.640 λίτρα με τις πλάτες των πίσω καθισμάτων κατεβασμένες. Να σημειώσουμε πως η αρχιτεκτονική της καμπίνας την μετατρέπει σε μία από τις πιο ευρύχωρες της αγοράς σύμφωνα με την εταιρία.

Η εξωτερική σχεδίαση του μοντέλου υιοθετεί πολλά στοιχεία από το 2016 Cxperience concept, ενώ η καμπίνα προσφέρει τεχνολογίες που έχουμε συναντήσει και στα υπόλοιπα νέα μοντέλα. Πιο συγκεκριμένα, υπάρχει μία οθόνη αφής 12 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό για το σύστημα infotainment, ένας πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων, αλλά και ένα θηριώδες Head Up Display με πληθώρα πληροφοριών.

Η λίστα με τους διαθέσιμους κινητήρες θα είναι αρκετά γενναιόδωρη, με κορυφαία την Plug – in hybrid των 225 ίππων με καθαρή ηλεκτρική αυτονομία, πάνω από 50χλμ. Μάλιστα, και μόνο με τον ηλεκτρικό κινητήρα θα μπορεί να «πιάσει» ταχύτητες μέχρι και 135χλμ. δίνοντας την δυνατότητα για μηδενική κατανάλωση ακόμα και σε αυτοκινητόδρομο.

Αναμένεται να έρθει στις αγορές στο δεύτερο μισό του 2021 συμπληρώνοντας έτσι την γκάμα της.

 

Δείτε όλες τις  τελευταίες Ειδήσεις από την  Ελλάδα και τον  Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο  Radar.gr.