Η Cadillac έχει συνδεθεί, όπως και γενικότερα η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία, με κινητήρες που χαρακτηρίζονται από τα μεγάλα κυβικά και τους πολλούς κυλίνδρους. Όλα αυτά όμως, δεν μπορούν να κάνουν τίποτα μπροστά στην ηλεκτροκίνηση.
Αυτό προκύπτει από επίσημη ανακοίνωση της αμερικανικής μάρκας, στο πλαίσιο της online παρουσίασης του Lyriq, του ηλεκτρικού της SUV. Η ανακοίνωση έγινε από τον αντιπρόεδρο της εταιρείας, Rory Harvey. Αυτό που είπε ο Harvey είναι ότι στο τέλος της τρέχουσας δεκαετίας η Cadillac θα έχει γίνει αποκλειστικά ηλεκτρική, συμπληρώνοντας ότι αυτό σημαίνει πως από εδώ και στο εξής δε θα παρουσιαστεί κανένα νέο μοντέλο με τα σήματά της το οποίο θα χρησιμοποιεί κινητήρα εσωτερικής καύσης. Όλα θα είναι ηλεκτρικά.
Με αυτή την απόφαση η Cadillac θα αποτελέσει την αιχμή του δόρατος για τη General Motors (στην οποία ανήκει). Η GM έχει ανακοινώσει ότι ολόκληρος ο όμιλος θα παράγει αποκλειστικά ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2035.
Στην ιστορία της η Cadillac έχει συνδεθεί άρρηκτα με τους κινητήρες συμβατικών καυσίμων, ενώ έχει και πολλές καινοτομίες στο όνομά της όπως τη μίζα, τη χρήση V16 σε πολυτελή μοντέλα, την τοποθέτηση V8 σε μοντέλα μαζικής παραγωγής.
Ωστόσο, από εδώ και πέρα η εταιρεία τα αφήνει όλα πίσω της και κοιτάζει προς το μέλλον, το οποίο ανήκει στα ηλεκτρικά. Με το Lyriq να κάνει την αρχή, καθώς είναι το πρώτο της μοντέλο με μπαταρία, όμως θα ακολουθήσουν και άλλα.
Στοιχείο που ξεχωρίζει στην εμφάνιση και τον εξοπλισμό του Lyriq είναι η οθόνη 33 ιντσών του infotainment, όμως και τα τεχνικά του χαρακτηριστικά είναι ισχυρά. Διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο πίσω με ισχύ 340 ίππων, ενώ με μία φόρτιση μπορεί να καλύψει μέχρι και 483 χιλιόμετρα.
Η στροφή στην ηλεκτροκίνηση από μια εταιρεία με τόσο μεγάλη παράδοση στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, αποτελεί την καλύτερη ένδειξη για το μέλλον του αυτοκινήτου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Radar.gr.