Η αμερικάνικη φίρμα πρωταγωνιστεί εδώ και αρκετά χρόνια στο πρωτάθλημα IMSA WeatherTech Sports Car που διεξάγεται σε διάφορες πίστες των ΗΠΑ, με το DPi-VR, κατακτώντας μάλιστα και για δύο σεζόν τον τίτλο (2017 και 2018).
Με βάση τους νέους κανονισμούς που θα ξεκινήσουν να εφαρμόζονται από το 2023, η Cadillac έχει ξεκινήσει ήδη την εξέλιξη ενός νέου αγωνιστικού μοντέλου που θα ανταγωνιστεί στη νέα κατηγορία LMDh (Le Mans Daytona hybrid), η οποία εισάγεται τόσο στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής της FIA (WEC), όσο και στο αντίστοιχο του IMSA.
Βασικός στόχος των ανθρώπων του Αμερικάνου κατασκευαστή είναι η συμμετοχή στον φημισμένο 24ωρο αγώνα του Le Mans, μετά από 21 χρόνια, και το όσο το δυνατόν καλύτερο πλασάρισμα στην τελική κατάταξη. Κάτι που αναμένεται ιδιαίτερα δύσκολο, καθώς θα έχει να αντιμετωπίσει αρκετούς σημαντικούς αντιπάλους, όπως οι Ferrari, Peugeot, Porsche και Toyota.
Η τέταρτη γενιά του αγωνιστικού πρωτότυπου Cadillac V-Series, θα φέρει τον κωδικό LMDh-VR και θα αντικαταστήσει το ήδη υπάρχον που ακολουθεί τους παλαιότερους κανονισμούς Daytona Prototype International και δεν μπορούσε να συμμετέχει σε αγώνες όπως το Le Mans.
Επίσης, η Cadillac από τους τέσσερις διαθέσιμους προμηθευτές για το πλαίσιο των πρωτοτύπων LMDh, αποφάσισε να συνεργαστεί με την ιταλική Dallara, παρέχοντάς της τον in-house σχεδιασμένο κινητήρα, ο οποίος θα συνεργάζεται με ένα υβριδικής τεχνολογίας μοτέρ. Για το 2023, η Cadillac θα συνεργαστεί με τις ομάδες Chip Ganassi Racing και Action Express Racing, ενώ το αγωνιστικό ντεμπούτο του νέου μοντέλου αναμένεται τον Ιανουάριο του 2023, στις 24 Ώρες της Daytona.