To Hyundai i20 πέρασε από το σχεδιαστικό κέντρο της εταιρίας για ένα lifting, με επεμβάσεις στους προβολείς, στη μάσκα, στον προφυλακτήρα στους τριγωνικούς αεραγωγούς που στην ανανεωμένη έκδοση βρίσκονται στις άκρες του, αποκτώντας έτσι μια πιο σπορ προσέγγιση.

Νέο προφυλακτήρα καθώς και φωτιστικά σώματα φέρει το πίσω μέρος. Νέα παλέτα εξωτερικών χρωμάτων, διχρωμία αμαξώματος και νέες ζάντες 16 και 17 ιντσών συμπληρώνουν την εξωτερική εμφάνιση.

Στο εσωτερικό τα βλέμματα καρφώνονται στις δύο οθόνες 10.25 ιντσών συμβατη με Apple Car Play και Android καθώς και η τελευταία έκδοση της τηλεματικής Bluelink, με πληροφορίες για τον καιρό και την κυκλοφορία, καθώς και ενημερώσεις για τη στάθμευση σε πραγματικό χρόνο, για πρατήρια καυσίμων και σταθμούς φόρτισης, συμπεριλαμβανομένων των τιμών.

Μια σημαντική λειτουργία είναι το «Find My Car», το οποίο επιτρέπει στους οδηγούς να εντοπίζουν εύκολα το όχημά τους σε ένα άγνωστο περιβάλλον, καθώς και την αναζήτηση χώρων στάθμευσης και πρατηρίων καυσίμων, οι οποίες προσφέρουν τιμές και διαθεσιμότητα.

Για τους φίλους της καλής μουσικής στο αυτοκίνητο, το ανανεωμένο Hyundai i20 διαθέτει στον προαιρετικό εξοπλισμό Hi-Fi της Bose με 8 ηχεία, συμπεριλαμβανομένου ενός subwoofer, ενώ στον ίδιο εξοπλισμό περιλαμβάνεται και η ασύρματη φόρτιση smartphone που καταργεί τα καλώδια.

Ένα άλλο ευχάριστο είναι η επιλογή του κρυφού φωτισμού. Το i20 προσφέρει 64 συνδυασμούς, κάτι που συναντάγαμε σε πολύ πιο ακριβά και premium μοντέλα.

Επίσης μια σειρά συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας Hyundai Smart Sense, όπως το High BeamAssist (HBA) το οποίο παρέχει βέλτιστο φωτισμό του δρόμου μπροστά για να ανιχνεύει τα φώτα που προέρχονται από τα επερχόμενα και τα προπορευόμενα οχήματα τη νύχτα, αφήνοντας τον οδηγό να επικεντρωθεί στην οδήγηση.

Το RCCA (Rear Cross-trafficCollisionAssist) που ηχεί προειδοποιητικό σήμα σε περίπτωση κινδύνου οπίσθιας σύγκρουσης από διασταυρούμενα οχήματα κατά την οπισθοπορεία, ή το NSCC το σύστημα χρησιμοποιεί το σύστημα πλοήγησης του νέου i20 για να προβλέπει τις επερχόμενες στροφές ή ευθείες σε αυτοκινητόδρομους και προσαρμόζει την ταχύτητα του οχήματος για ασφαλέστερη οδήγηση.

Το νέο Hyundai i20 κινείται με θερμικούς κινητήρες βενζίνης ενός λίτρου turbo 3κύλινδρο και 1.2 ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο.

Οι επιλογές με τον κινητήρα ενός λίτρου turbo είναι δύο με ή χωρίς ήπιο υβριδικό σύστημα 48 volt.

Και στις δύο περιπτώσεις η ισχύς είναι 100 ίπποι με 172 Nm χωρίς το 48Volt σύστημα και 175 Nm με το σύστημα, που προσφέρει περισσότερη οικονομία 3-4% κυρίως κατά τις εκκινήσεις.

Το κιβώτιο είναι μηχανικό 6 σχέσεων ή διπλού συμπλέκτη αυτόματο 7 σχέσεων και στις δύο εκδόσεις.

Σε ο,τι αφορά τις επιδόσεις για το i10 100 ίππων χωρίς ή με εξηλεκτρισμό οι τιμές είναι οι ίδιες, με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 188 χλμ./ώρα και ο χρόνος της επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα σε 10.4 δευτ.

Ο ατμοσφαιρικός αποδίδει 84 ίππους, 118 Nm ροπής, το κιβώτιο είναι μηχανικό 5 σχέσεων με τελική 173 χλμ./ώρα και χρόνο 13,1 δευτ. για την επιτάχυνση 0-100.

Διαβάστε ακόμη: