Άνοδο τζίρου άνω του 20% σε σύγκριση με την περίοδο που λειτουργούσε μόνο με το τζόκερ παρουσιάζει κατά τις πρώτες βδομάδες της λειτουργίας της η ηλεκτρονική πλατφόρμα στοιχηματισμού του ΟΠΑΠ.

Πρόκειται για ένα πολύ ενθαρρυντικό στοιχείο, που όπως εκτιμούν στην εταιρία δείχνει πως υπάρχει ακόμη σημαντικό έδαφος για την αύξηση των μεγεθών του Οργανισμού, αφού σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία η λειτουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας δεν μείωσε, τον τζίρο στα καταστήματα του ΟΠΑΠ που λειτουργούν στην Ελλάδα και στην Κύπρο.

Σημειώνεται ότι το συλλογικό όργανο που εκφράζει τα συμφέροντα των αδειοδοτημένων φυσικών καταστημάτων του ΟΠΑΠ είχε εκφράσει αντιρρήσεις στην επέκταση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, εξαιτίας των φόβων για απώλεια κύκλου εργασιών.

Μετά την επέκταση όλων των παιχνιδιών της εταιρίας μέσω της ειδικής πλατφόρμας ( ΤΖΟΚΕΡ, ΚΙΝΟ, ΛΟΤΤΟ, SUPER 3, ΠΡΟΤΟ) αποδείχθηκε ότι τα παιχνίδια μέσω της εφαρμογής, δεν επηρεάζουν καθόλου τα φυσικά καταστήματα.

Τώρα το βάρος της προσπάθειας της εταιρίας πέφτει στην βελτίωση της χρηστικότητας της νέας εφαρμογής , αφού η μη αναμενόμενη αυξημένη κίνηση, δημιουργεί ορισμένα προβλήματα πρόσβασης στους χρήστες με  καθυστερήσεις τις ώρες αυξημένης κίνησης.

Ο ΟΠΑΠ πρόκειται να ανακοινώσει αποτελέσματα τριμήνου στις 24 Μαΐου, αλλά οι θετικές εκθέσεις των διεθνών οίκων και το αυξημένο ενδιαφέρον Ελλήνων και ξένων επενδυτών, έχει ήδη αντανάκλαση στην μετοχή: Χθες έκλεισε στα 16,42 ευρώ με άνοδο 2,75% , φθάνοντας στα υψηλότερα επίπεδα της τελευταίας δεκαετίας.

Άλλωστε όπως ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΠΑΠ Γιαν Κάρας  κατά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του 2022 το online συνεχίζει να αποτελεί βασικό μοχλό ανάπτυξης.

Στην κατεύθυνση αυτή, θα συμβάλλουν η ανανεωμένη online στοιχηματική πλατφόρμα του ΟΠΑΠ, που ξεκίνησε πρόσφατα τη λειτουργία της, και η επέκταση της online παρουσίας της εταιρείας, μέσω της iLottery πρότασής της που θα είναι διαθέσιμη σύντομα μέσα στο 2023.

Επιπλέον, στο retail, προτεραιότητα δίνεται στην καθιέρωση των καταστημάτων ΟΠΑΠ και PLAY ως τοπικών προορισμών προσιτής διασκέδασης, αξιοποιώντας τα κορυφαία παιχνίδια, το ολοκληρωμένο ψηφιακό customer journey και τα προγράμματα επιβράβευσης της εταιρείας, καθώς και ζωντανά event, με έντονο το στοιχείο της κοινωνικοποίησης και της διασκέδασης.

Σημειώνεται ότι  ο ΟΠΑΠ εμφάνισε επιδόσεις-ρεκόρ  και ισχυρή κερδοφορία στο δ΄ τρίμηνο του 2022 και ισχυρή κερδοφορία που διαμορφώθηκε πάνω από τις τελευταίες εκτιμήσεις της εταιρείας.

Υπενθυμίζεται πως τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) του 2022 ανήλθαν στα 1,939 δισ. ευρώ (+26% ετησίως).

Στο δ΄ τρίμηνο, τα GGR ανήλθαν στα 540,9 εκατ. ευρώ (+8,5% ετησίως), φτάνοντας σε επίπεδα ρεκόρ.

Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) του 2022 έφτασαν στα 736 εκατ. ευρώ (+31,8% ετησίως), ενώ τα EBITDA δ΄ τριμήνου έφτασαν τα 202,7 εκατ. ευρώ (+18,9% ετησίως).

Τα καθαρά κέρδη του 2022 διαμορφώθηκαν στα 592,3 εκατ. ευρώ (+128,3% ετησίως).

Στο πλαίσιο αυτό, το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΠΑΠ προτείνει τη διανομή μεικτού μερίσματος 0,70 ευρώ ανά μετοχή στην Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων.

Μαζί με το ήδη διανεμηθέν προμέρισμα των 0,30 ευρώ, το μέρισμα για το 2022 ανέρχεται σε 1 ευρώ ανά μετοχή.

Επιπλέον, το Διοικητικό Συμβούλιο προτείνει τη διανομή 0,45 ευρώ ανά μετοχή ως επιστροφή κεφαλαίου.

Συνολικά, η ανταμοιβή των μετόχων για το 2022 θα ανέλθει σε 1,45 ευρώ ανά μετοχή.

Διαβάστε περισσότερα