Απότομη «στροφή» στα ψώνια μέσω διαδικτύου από τους Έλληνες καταναλωτές, ελέω (και) της πανδημίας του…
Τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών όσον αφορά στο online shopping και παρουσιάζει τα προϊόντα που προτίμησαν να αγοράσουν…
Για δεύτερη, συνεχή, χρονιά, την εορταστική περίοδο 2021-2022 οι online αγορές στήριξαν σε σημαντικό βαθμό…
Το ονομαζόμενο ως social commerce θα φτάσει τα $1,2 τρισ μέχρι το 2025, από τα…
Η συνολική αξία του ηλεκτρονικού εμπορίου για το 2021 εκτιμάται στα € 14 δισ.
Σύμφωνα με στοιχεία της πανελλαδικής έρευνας της Plushost σε συνεργασία με τη FocusBari, το ηλεκτρονικό…
Αύξηση 22% συγκριτικά με το α΄ τρίμηνο του 2020 κατέγραψε το ποσοστό των χρηστών του…
Οδηγίες από την Ελληνική Ένωση Τραπεζών (ΕΕΤ) για απάτες σε αγορές μέσω διαδικτύου και σε…
Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) τονίζει στην ανακοίνωσή της ότι η επόμενη περίδος…
Δεκαπλασιάστηκε ο αριθμός των Ελλήνων που ψωνίζουν online από τα σούπερ μάρκετ - Στα 620…