Σύμφωνα με τον Σύνδεσμο, που επικαλείται έρευνα της Nexi, ενώ οι περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες τοποθετούν…
Οι online αγορές για ορισμένες κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο με τους καταναλωτές να…
Η νέα έρευνα «Q3 Shopping Pulse Report 2023» της Klarna αποκαλύπτει τις καταναλωτικές τάσεις στην…
Μετά την πανδημία, οι συναλλαγές χωρίς φυσική παρουσία "εκτινάχθηκαν"
Αύξηση της μέσης τιμής του καλαθιού κατά 16,65% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Tο 25% των παραγγελιών που διαχειρίστηκε η Skroutz Last Mile παραδόθηκαν σε Skroutz Point.
Οριστικά πίσω της αφήνει η μόδα την πανδημία και από τις φόρμες και τα αμάνικα…
Περίπου 869 ευρώ ξόδεψαν οι Έλληνες το πρώτο εξάμηνο του 2022 σε ηλεκτρονικές αγορές, αυξάνοντας σημαντικά…
Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας tα μετρητά χρησιμοποιήθηκαν για το 59% των…
Η πλειονότητα των διαδικτυακών μικρομεσαίων επιχειρήσεων βασίζονται σε εποχιακές προωθητικές δράσεις που ενισχύουν την οικονομική…