Η νέα έρευνα «Q3 Shopping Pulse Report 2023» της Klarna αποκαλύπτει τις καταναλωτικές τάσεις στην…
Μετά την πανδημία, οι συναλλαγές χωρίς φυσική παρουσία "εκτινάχθηκαν"
Οριστικά πίσω της αφήνει η μόδα την πανδημία και από τις φόρμες και τα αμάνικα…
Περίπου 869 ευρώ ξόδεψαν οι Έλληνες το πρώτο εξάμηνο του 2022 σε ηλεκτρονικές αγορές, αυξάνοντας σημαντικά…
Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας tα μετρητά χρησιμοποιήθηκαν για το 59% των…
Η πλειονότητα των διαδικτυακών μικρομεσαίων επιχειρήσεων βασίζονται σε εποχιακές προωθητικές δράσεις που ενισχύουν την οικονομική…
Ανάπτυξη 18% στις πωλήσεις των ηλεκτρονικών φαρμακείων το τρίτο τρίμηνο του 2022
Απότομη «στροφή» στα ψώνια μέσω διαδικτύου από τους Έλληνες καταναλωτές, ελέω (και) της πανδημίας του…
Τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών όσον αφορά στο online shopping και παρουσιάζει τα προϊόντα που προτίμησαν να αγοράσουν…
Πολλοί χρήστες προσέφυγαν στην αγορά ψυχοτρόπων ουσιών, μέσω Διαδικτύου, σύμφωνα με Μέσα Ενημέρωσης στη Σερβία.