Πώς διαμορφώνονται οι μέσοι ευρωπαϊκοί δείκτες.
Η τιμή το σημαντικότερο αγοραστικό κριτήριο για τους Έλληνες καταναλωτές, σύμφωνα με έρευνα της ΕΥ.
Όπως διαπιστώθηκε, ένας στους δύο καταναλωτές θα μειώσει τις δαπάνες για αγορά προϊόντων το επόμενο…
Οι περισσότεροι Έλληνες καταναλωτές δηλώνουν ότι έχουν στραφεί στις ψηφιακές αγορές.
Το ψηφιακό εργαλείο myEnergyCoach που βοηθάει τους καταναλωτές να κατανοήσουν το ενεργειακό τους αποτύπωμα και…
Σε δεύτερη μοίρα σύμφωνα με έρευνα της PBOC μπαίνουν οι επενδύσεις και οι καταναλωτικές δαπάνες.
Το 30% των Ελλήνων αγοραστών επέστρεψε σε ένα brand που έλεγε ότι δεν θα ψωνίσει…
Η τάση υποδεικνύει ότι, πλέον, ο κόσμος αναζητά περισσότερο τα φρέσκα τοπικά προϊόντα.
Οι καταναλωτές επιλέγουν να προβούν σε πιο βιώσιμες αγορές
Το ΙΕΛΚΑ πραγματοποιεί κυλιόμενη έρευνα καταναλωτών σε σχέση με θέματα της επικαιρότητας, με δείγμα 1.000…