Η πλειοψηφία των καταναλωτών σε ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο και Γερμανία βλέπει την κυκλικότητα ως μέσο…
Oι Έλληνες καταναλωτές εμφανίζονται ως οι περισσότερο απαισιόδοξοι στην ΕΕ, με τους καταναλωτές στην Εσθονία…
H μεγαλύτερη online αγοραστική κίνηση σημειώθηκε τη Δευτέρα 18/12, κατά την οποία το ύψος των…
Τι προβλέπει έρευνα καταναλωτικού κλίματος την οποία πραγματοποιεί ο ΣΕΛΠΕ
Εντείνονται οι έλεγχοι στην αγορά
Από τα αποτελέσματα της έρευνας προκύπτει μια θετική τάση, καθώς το 52% των καταναλωτών στην…
Στην τελευταία έρευνα για το καταναλωτικό κλίμα του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν, οι προοπτικές ενός έτους…
Σε εξέλιξη και ο διαγωνισμός για την προμήθεια και εγκατάσταση 100.000 «έξυπνων», ψηφιακών υδρομέτρων με…
Σύμφωνα με την έρευνα το 39% των καταναλωτών θα αγοράσει μόνο ό,τι μπορεί να αντέξει…
Η νέα έρευνα «Q3 Shopping Pulse Report 2023» της Klarna αποκαλύπτει τις καταναλωτικές τάσεις στην…