Από τα αποτελέσματα της έρευνας προκύπτει μια θετική τάση, καθώς το 52% των καταναλωτών στην…
Στην τελευταία έρευνα για το καταναλωτικό κλίμα του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν, οι προοπτικές ενός έτους…
Η νέα έρευνα «Q3 Shopping Pulse Report 2023» της Klarna αποκαλύπτει τις καταναλωτικές τάσεις στην…
Τα έσοδα και οι όγκοι του γ' τριμήνου ήταν σε γενικές γραμμές σύμφωνα με τις…
Έμφαση δόθηκε στο δημιουργικό εικαστικό και το 100% ανακυκλώσιμο και πρωτοπόρο για τον χώρο της…
Τις δαπάνες τους εξακολουθούν να περιορίζουν οι καταναλωτές παγκοσμίως, λόγω των προκλήσεων του πληθωρισμού
Περισσότερα χρήματα από όσα βγάζουν κάθε μήνα δαπανούν οι Έλληνες -ενδεχομένως χρεώνοντας πιστωτικές κάρτες ή…
Στο υψηλότερο επίπεδο απο τον Ιανουάριο του 2022 η καταναλωτική εμπιστοσύνη στις ΗΠΑ
Στους καταναλωτές θα προσφέρεται ποικιλία συμβάσεων που θα ανταποκρίνονται όσο το δυνατόν καλύτερα στις ανάγκες…
Το 36% των καταναλωτών είναι σίγουρο ότι οι αγορές θα αποτελούν ένα συνδυασμό in-store και…