Η υγειονομική κρίση επηρέασε σημαντικά την αγορά το 2020
Οι καταναλωτές εκφράζουν ολοένα και πιο δυναμικά την επιθυμία τους να ενημερώνονται για όλες τις…
Η συμπεριφορά των καταναλωτών και οι διαφοροποιήσεις σε σχέση με το παρελθόν, τις οποίες βεβαίως…
Μετά από δύο χρόνια πανδημίας, ένας στους δύο Έλληνες δηλώνουν ίδια κατάσταση ως προς τα…
Έρευνα του ΣΕΛΠΕ Η οποία έλαβε χώρα τον Δεκέμβριο του 2021 μέσω Πανελλήνιας Έρευνας σε…
Τις καταναλωτικές τάσεις στο λιανεμπόριο για την περίοδο των Χριστουγέννων του 2021 κατέγραψε έρευνα του…
Η έρευνα υλοποιήθηκε με την επιστημονική υποστήριξη του εργαστηρίου ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και…
Η Cyber Monday 2021, εν μέσω πανδημίας, αναμένεται να εκτινάξει τις ηλεκτρονικές αγορές των καταναλωτών.
Παγίδες σε ανυποψίαστους καταναλωτές στήνουν επιτήδειοι δημιουργώντας «μαϊμού» ιστοσελίδες αγορών.
Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) τονίζει στην ανακοίνωσή της ότι η επόμενη περίδος…