Σημαντική ώθηση και στην τοπική αγορά ακινήτων εκτιμάται ότι θα δώσει το έργο της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης μέχρι την Εθνική Οδό, που θα επιτρέψει να αποσυμφορηθεί κυκλοφοριακά η έξοδος της Αττικής οδού προς Λαμία και Πειραιά.
Απόφαση του υπουργού Υποδομών Κώστα Καραμανλή προβλέπει την επίσπευση από το Δημόσιο της διάνοιξης σε τρία σημεία, δηλαδή σε Λυκόβρυση-Πεύκη, Κηφισιά και Ηράκλειο.
Η επίσπευση από το Δημόσιο της διάνοιξης οδών λαμβάνει χώρα σε εφαρμογή του πολεοδομικού σχεδίου, οδηγώντας στην απαλλοτρίωση των απαιτούμενων εκτάσεων.
Πρόκειται για οδικό άξονα μήκους περίπου 3,8 χιλιομέτρων που υπολογίζεται ότι θα εξυπηρετεί καθημερινά 30.000-35.000 οχήματα και διαθέτει προϋπολογισμό 244,58 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Θα ξεκινάει από τον κόμβο 10 (Λεωφ. Κύμης) και θα καταλήγει στον κόμβο Καλυφτάκη στην Κάτω Κηφισιά, περιλαμβάνοντας μία σήραγγα υπόγειας εξόρυξης 1,25 χλμ. και μία σήραγγα με τη μέθοδο cut and cover 1,15 χλμ.
Σημειώνεται ότι την υφιστάμενη επέκταση της Λεωφόρου Κύμης, από τον ανισόπεδο κόμβο της Κηφισιάς που βρίσκεται στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας μέχρι το Ολυμπιακό Χωριό και την σύνδεση με την οδό Ορφέως, είχε πραγματοποιήσει η Άβαξ.
Εκτιμάται ότι η σύνδεση της Λεωφόρου Κύμης με την Εθνική Οδό, που αποτελεί ένα από τα έργα για την επίλυση του κυκλοφοριακού προβλήματος στην Αθήνα, θα ολοκληρωθεί σε περίπου τέσσερα χρόνια.
Η λίστα των συγκεκριμένων έργων περιλαμβάνει τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, την υπογειοποίηση της Ηλιουπόλεως και την επέκταση στη Ραφήνα.
Όσον αφορά τη σήραγγα Ηλιουπόλεως, που αποτελεί μέρος της επέκτασης της Δυτικής Περιφερειακής Υμηττού προς το Ελληνικό, βρίσκεται στη φάση των μελετών τη χρηματοδότηση των οποίων έχει αναλάβει η Lamda Development.
Αναμένεται να ολοκληρωθούν το 2023 ώστε να ακολουθήσει η δημοπράτηση του έργου.
Η σήραγγα Ηλιουπόλεως έχει μήκος 3 χλμ. και θα ξεκινά από τα στρατόπεδα «Σακκέτα» και θα καταλήγει στη Λ. Βουλιαγμένη σε εγγύτητα με τον σταθμό του Μετρό του Αγίου Δημητρίου.
Διαβάστε ακόμη: