Η YALCO – ΣΩΚΡΑΤΗΣ Δ.ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ & ΥΙΟΣ ΑΕ, ελληνική εταιρεία παραγωγής και εμπορίου ειδών οικιακού και ξενοδοχειακού εξοπλισμού, ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα του 2022, στα οποία ξεχωρίζει η σημαντική άνοδος των πωλήσεων κατά 21%. Αυτά τα αποτελέσματα καθώς και οι επιδόσεις της τρέχουσας περιόδου, επιτρέπουν εκτιμήσεις για σημαντική επιτάχυνση της ανάπτυξης της YALCO και προβλέψεις για διπλασιασμό των μεγεθών την επόμενη διετία, στην εγχώρια και διεθνή αγορά, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας.
Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις του ομίλου για το 2022, διαμορφώθηκαν στα 5.076 χιλ. ευρώ από 4.183 χιλ. ευρώ το 2021, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξεως του 21%. Τα μεικτά κέρδη ακολούθησαν αντίστοιχη πορεία και ανήλθαν στα 1.267 χιλ. ευρώ από 1.109 χιλ. ευρώ την αντίστοιχη συγκριτική χρήση, ενώ, τα λειτουργικά αποτελέσματα είναι αρνητικά και διαμορφώθηκαν στο ποσό των 2.121 χιλ. ευρώ έναντι του θετικού ποσού, 589 χιλ. ευρώ του 2021.
Αντίστοιχα, το EBITDA διαμορφώθηκε αρνητικά στα 1.713 χιλ. ευρώ. Τα καθαρά χρηματοοικονομικά έξοδα διαμορφώθηκαν στα 200χιλ. ευρώ από 1.443 χιλ. ευρώ. Για λόγους συγκρισιμότητας, σημειώθηκε ότι τα αποτελέσματα του 2021 είχαν επηρεασθεί θετικά, μέσω των λοιπών εσόδων εκμετάλλευσης από κέρδη που προήλθαν από μη επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες, ύψους περίπου 2 εκατ. ευρώ.
Περιορισμός των λειτουργικών εξόδων, έμφαση στην παραγωγή και τις εξαγωγές
Η πορεία της YALCO κατά το τρέχον έτος αναμένεται να είναι σημαντικά βελτιωμένη, βάσει του κύκλου εργασιών της εταιρείας το α’ τριμήνου του 2023. Η εκτίμηση της διοίκησης στηρίζεται, μεταξύ άλλων, στην αύξηση των πωλήσεων σε ποσοστό 16.4% σε σύγκριση με το α’ τρίμηνο του 2022, την αύξηση των παραγγελιών, την εκμετάλλευση της ζήτησης για τα δύο super brands ΙΩΝΙΑ & FEST και την περαιτέρω ενίσχυση του HO.RE.CA. και του οικιακού εξοπλισμού.
Σε ένα δύσκολο μακροοικονομικό περιβάλλον με αυξήσεις στο κόστος ενέργειας, τα μεταφορικά έξοδα, τις πρώτες ύλες και τις πληθωριστικές τάσεις, η στρατηγική της εταιρείας εστιάζει στον περιορισμό των λειτουργικών εξόδων και σε ενέργειες για την αποκατάσταση των πιστωτικών ορίων των προμηθευτών της καθώς και των περιορισμό των παρεχόμενων πιστώσεων προς τους πελάτες της.
Στο πλαίσιο της ανακοίνωσης των ετήσιων οικονομικών αποτελεσμάτων της YALCO, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Σωκράτης Κωνσταντίνου, επεσήμανε ότι «είναι βέβαιο πως η YALCO εισέρχεται σε μία νέα εποχή. Οι ενέργειές μας είναι στραμμένες αφενός στην ταχεία διευθέτηση των δανειακών υποχρεώσεων και την συντομότερη και βέλτιστη εξασφάλιση κεφαλαίου κίνησης, έχοντας θετικές εξελίξεις έως τώρα.
Επιπλέον, επενδύουμε στην παραγωγή, εκμεταλλευόμενοι τα δύο super brands μας, ΙΩΝΙΑ & FEST, δίνοντας έμφαση στην εξαγωγική μας δραστηριότητα και την περαιτέρω ενίσχυση του HO.RE.CA. και του οικιακού εξοπλισμού. Αυτή είναι μία στρατηγική που φαίνεται ότι αποδίδει καρπούς, έχοντας οδηγήσει ήδη στην αύξηση των πωλήσεων και τη βελτίωση των αποτελεσμάτων. Με αυτά ως δεδομένα, εκτιμάται ότι το 2023 θα είναι μία χρονιά – ορόσημο για τη YALCO, με προοπτικές για διπλασιασμό των μεγεθών, την επόμενη διετία».
Διαβάστε ακόμη: