Καθώς οι προσδοκίες των επισκεπτών μεγαλώνουν ολοένα και περισσότερο τα κλασσικά προγράμματα «ανταμοιβής» των ξενοδοχείων δεν επαρκούν και όπως λένε οι ειδικοί της τουριστικής αγοράς οι ξενοδόχοι πρέπει πλέον να σκεφτούν «έξω από το κουτί». Ο Όμιλος Jumeirah ανταποκρίνεται στο ύψος των περιστάσεων με το Jumeirah One, το πρόγραμμα αφοσίωσης πελατών που προσφέρει εξατομικευμένες, αξέχαστες εμπειρίες για τα μέλη του.
Καθώς τα πολυτελή ταξίδια ξανα έρχονται στην… «επιφάνεια» ύστερα από τα 2,5 περίπου χρόνια πανδημίας Covid γίνεται ολοένα και πιο σαφές ότι η κάποτε δοκιμασμένη και αληθινή προσέγγιση στα προγράμματα ανταμοιβής πελατών έχει χάσει πλέον τη λάμψη της.
Οι ταξιδιώτες έχουν ξεφύγει από το να θέλουν απλώς να ανταλλάξουν πόντους και αναζητούν πλέον ουσιαστικές εμπειρίες που δημιουργούν βαθύτερες συνδέσεις με τους προορισμούς που επισκέπτονται και τα ξενοδοχεία στα οποία διαμένουν.
Σύμφωνα με την έκθεση State of Travel 2022 της Skift Research, το 30% των προϋπολογισμών για διακοπές των καταναλωτών έχει αυξηθεί μετά την πανδημία, με σημαντική κλίση προς την επένδυση σε εμπειρίες πάνω σε πράγματα.
Τα πολυτελή ξενοδοχεία πρόκειται να ωφεληθούν σημαντικά από αυτή την τάση, καθώς ταξιδιώτες με περιορισμένη ζήτηση κάνουν κράτηση για τις ονειρεμένες διακοπές τους. Η Jumeirah ανταποκρίνεται σε αυτή την αλλαγή με το Jumeirah One, ένα πρόγραμμα επιβράβευσης που ξεπερνά το παραδοσιακό σύστημα που βασίζεται σε πόντους, δίνοντας premium στις αυθεντικές εμπειρίες επισκεπτών. Για παράδειγμα, το Capri Palace Jumeirah έχει τον δικό του τσαγκάρη που κατασκευάζει ειδικά παπούτσια από κορυφαίας ποιότητας ιταλικό δέρμα και τα ξενοδοχεία Jumeirah στο Λονδίνο και την Κίνα διαθέτουν έναν σομελιέ τσαγιού, που συνδυάζει διάφορα τσάγια με τα καλύτερα γαστρονομικά πιάτα.
«Τα πολυτελή ξενοδοχεία πρέπει πλέον να είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα μέρος διαμονής. Πρέπει να δημιουργήσουν μια δυναμική εμπειρία που ξεπερνά κατά πολύ το δωμάτιο», δήλωσε ο Alexander Lee, Chief Commercial Officer του Jumeirah Group.