Δεν χωρεί αμφιβολία ότι η ατυχής υπόθεση της Αττικής οδού (που εκθέτει μεταξύ άλλων και κάμποσους προβεβλημένους υπουργούς και φορείς, που αποδείχτηκαν ανεπαρκείς) αποτέλεσε την αφορμή και έδωσε την ευκαιρία σε «εχθρούς και φίλους» να ξεσαλώσουν κατά της Ελλάκτωρ σε μια πρωτοφανή επίθεση με κάθε τρόπο και κάθε μέσο, που υπερβαίνει το μέτρο και τα όρια!
Η προσπάθεια αποδόμησης του Ελλάκτωρα και της διοίκησης του υπήρξε προφανής και προερχόταν τόσο από εσωτερικούς αντιπάλους, όσο και από τον ανταγωνισμό!
Το μιντιακό – επικοινωνιακό (οι γνωστοί πιστολέρος!!!) επιτελείο των Μπακοκαυμενάκηδων πήρε φωτιά, υπό την καθοδήγηση των Σεραφείμ της επικοινωνίας (που ως γνωστόν με την καθοδήγηση τους και τις συμβουλές τους οδήγησαν τον Ανδρέα Βγενόπουλο στη γνωστή κατάληξη)! Και τι δεν έγραψαν!
Μέχρι για αποκλεισμό του Ελλάκτωρ από τον προσεχή διεθνή διαγωνισμό για την παραχώρηση της Αττικής οδού!
Και τούτο με σαφή πρόθεση, να ακυρωθούν οι επικείμενες αποφάσεις για αύξηση κεφαλαίου 1 δις. για να μην πετάξουν έξω οι Ολλανδοί τους Μπακοκαυμενάκηδες!!!
Λες και η Ελλάδα είναι Ζιμπάμπουε όπου δεν υπάρχουν ούτε όροι, ούτε κανόνες, ούτε σαφείς και ξεκάθαρες διαδικασίες στους διεθνείς διαγωνισμούς!
Και στην πράξη καταδείχθηκε ότι πέραν των Μπακοκαυμενάκηδων κατά του Ελλάκτωρα ενεργοποιήθηκε τόσο ο μηχανισμός του ανταγωνισμού, όσο και ανεπαρκείς και ανίκανοι υπουργοί, κατώτεροι των προσδοκιών και των περιστάσεων, που στην προσπάθεια τους να αποσείσουν ευθύνες «πέταγαν το μπαλάκι» των αστήριχτων κατηγοριών στην Αττική οδό, τους Ολλανδούς και τη διοίκηση του μεγάλου κατασκευαστικού και όχι μόνο Ομίλου!
Φθάνοντας στο υπέρτατο σημείο της βλακώδους επιχειρηματολογίας (μέσα στην ημιμάθεια τους) να προτείνουν να αλλάξουν οι όροι της σύμβασης μεταξύ Δημοσίου – παραχωρησιούχων, για να μπορέσουν κατά παρέκκλιση και καθ’ υπέρβαση να επιβάλουν πρόστιμα και ποινές που δεν προβλέπονται! Προκειμένου να δημιουργήσουν εντυπώσεις, να καλύψουν τα νώτα και τις ευθύνες τους και εντέλει να εξυπηρετήσουν εμμέσως τρίτα επιχειρηματικά συμφέροντα!
Και την ώρα που ο κύκλος του ζητήματος της Αττικής οδού «κλείνει», αφού πρώτα με ψευδείς πληροφορίες «κάποιοι» προσπάθησαν να διασπείρουν την «είδηση» ότι η Αττική οδός αγνόησε τις εντολές της Τροχαίας να κλείσει τον αυτοκινητόδρομο στις 10 το πρωί (!!!), η Επ. Κεφαλαιαγοράς παίρνει τη σκυτάλη…
Συνεχίζεται …
Ο «αδιάβαστος» Χρ. Στυλιανίδης και η μεροληπτική αλλαγή της σύμβασης παραχώρησης της Αττικής οδού!