Η ετήσια λίστα του Lyst Index έφτασε επιτέλους, περιγράφοντας τις κορυφαίες μάρκες, τις τάσεις και τα προϊόντα που κυκλοφόρησαν το 2023. Η Prada των Raf Simons με Miuccia Prada κυριάρχησαν στις αρχές του 2023, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση ως το πιο hot brand στον κόσμο το πρώτο τρίμηνο. Η LOEWE εντυπωσίασε και πήρε την πρωτιά στο 2ο τρίμηνο, ενώ η Miu Miu διεκδίκησε την ετήσια θέση για δύο συνεχόμενα χρόνια στο τέταρτο τρίμηνο.

Η Miu Miu κράτησε μία σταθερή πορεία στο τέταρτο τρίμηνο, χτίζοντας δυναμική μετά την επίδειξη στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι. Το 2023 ήταν μία εξαιρετική χρονιά για την Miu Miu καθώς τα προιόντα της αγαπήθηκαν και έγιναν πολλές φορές viral από κάθε ‘it girl’. Επίσης δεν έλειπαν οι συνεργασίες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, οι οποίες ενίσχυσαν την παρουσία του brand σε πληθώρα αγορών. Μετά την συνεργασία της επωνυμίας με την New Balance και την Church, οι διαδικτυακές αναζητήσεις της Miu Miu αυξήθηκαν κατά 39% .

Η αγάπη της Gen-Z για τη μόδα Y2K έχει κλέψει την παράσταση το 2023, με τα micro clothes να κυριαρχούν. Η micro mini φούστα, σήμα κατατεθέν της Miu Miu είναι η τάση της χρονιάς και φοριέται από διεθνείς σταρ όπως η Bella Hadid και η Rihanna.

Το έμβλημα- logo του 2023 ήταν το Anagram της Loewe, το οποίο το βλέπουμε στα αξιομνημόνευτα pixel- ρουχα που παρουσιάστηκαν στη συλλογή 2023, στα κεντημένα τζιν και τα basic φανελάκια. Μάλιστα τα tank tops με το συγκεκριμένο λογότυπο εκτοξεύθηκαν στις αναζητήσεις και ευθυγραμμίστηκαν με την γενικότερη έκρηξη της επωνυμίας κατατάσσοντας την στα πιο δημοφιλή brand της χρονιάς.

Τέλος, το Lyst Index αποκάλυψε ότι η σχεδιάστρια Dilara Findikoglu με έδρα το Λονδίνο είναι το «Brand to Watch» του 2023 μετά την υποψηφιότητά της στα Βρετανικά Βραβεία Μόδας για το New Establishment Womenswear award.

Διαβάστε ακόμη: