Δεν χωρεί αμφιβολία ότι ο Ακης Σκέρτσος σε περίπτωση που η ΝΔ «έπιανε» το 44%-45% όπως το Μαξίμου «είχε πεισθεί» και ανέμενε, κάτι που φέρεται να επικαλείτο με βεβαιότητα και ο πρωθυπουργός σε συνομιλίες με στενούς συνεργάτες και κοντινό περιβάλλον, θα ήταν σήμερα Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης!
Δυστυχώς η πτώση των ποσοστών (λίγο κάτω και από τις εκλογές της 21ης Μαΐου) με βάση τις προσδοκίες και οι απώλειες εκατοντάδων χιλιάδων ψηφοφόρων σε απόλυτα νούμερα ( λόγω και της αποχής) στέρησαν από τον προερχόμενο από το Σημιτικό ΠΑΣΟΚ πολιτικό, την πολυπόθητη Αντιπροεδρία!
Και είναι εύλογο και προφανές: με βάση το αποτέλεσμα δεν μπορούσε πλέον να δικαιολογηθεί, πολιτικά και ουσιαστικά, τέτοια αναβάθμιση!
Έτσι σώθηκε – χωρίς αρμοδιότητες – ο Μάκης Βορίδης
Είναι επίσης σαφές και ξεκάθαρο, πως αν δεν είχε καταγραφεί από τις δημοσκοπήσεις κατά τις τελευταίες ημέρες η εκρηκτική άνοδος των Σπαρτιατών αλλά και το ότι θα μπουν τελικά στην Βουλή τόσο η Ελληνική Λύση όσο και η Νίκη, ο Μάκης Βορίδης θα βρισκόταν εκτός κυβέρνησης!
Το όνομα του προερχόμενου από το ΛΑΟΣ πολιτικού, δεν είχε παίξει για κανένα υπουργείο, δεν εμπεριείχετο σε καμία διαρροή και μπήκε στο τραπέζι 2-3 μέρες πριν τις εκλογές, όταν κατέστη αντιληπτό ότι «ωραία η διεύρυνση προς το κέντρο και τον μεσαίο χώρο, ωστόσο θα χάσουμε κάθε επαφή και αντιπροσώπευση στην πέραν της ΝΔ Δεξιά», έλεγε υψηλόβαθμος πολιτικός παράγων!
Έτσι, στο παραπέντε ο Μάκης Βορίδης μπήκε στην κυβέρνηση, ως ανάχωμα στην λαϊκή και πατριωτική δεξιά, τυπικά αναβαθμισμένος ως Υπ. Επικρατείας, αλλά στην ουσία χωρίς ουσιαστικές αρμοδιότητες! Αυτές που δεν είχε ούτε ο κ. Πικραμένος η παρουσία του οποίου υπήρξε τυπική!
Είχαν πέσει σε δυσμένεια Άδωνις και Σταϊκούρας! Το Ναυτιλίας και τα παράπονα περί αχαριστίας!
Όποιος γνωρίζει εκ των έσω πρόσωπα και πράγματα, ξέρει καλά πως Άδωνις Γεωργιάδης και Χρήστος Σταϊκούρας είχαν πέσει, για λόγους αδιευκρίνιστους, σε δυσμένεια!
Σε βαθμό που να θεωρείται βέβαιη η υπουργική υποβάθμιση τους, με εξαιρετικά πιθανή την μη υπουργοποίηση τους!
Ο Άδωνις φέρεται να αντέδρασε δυναμικά στην διαφαινόμενη περιθωριοποίηση του!
Εξέφρασε τα παράπονα του προσωπικά στον Κυρ. Μητσοτάκη, αφήνοντας αιχμές ακόμη και για …αχαριστία, αφού στήριξε σε δύσκολες ώρες την κυβέρνηση! Και δεν δέχτηκε την πρόταση για το Υπ. Ναυτιλίας την οποία θεώρησε υποτιμητική!
Τελικά λόγω «εισβολής» της Ακροδεξιάς, αλλά και επειδή υπήρξε επικεφαλής μαζί με τον Χρ. Σταϊκούρα των δύο πιο κρίσιμων και προβεβλημένων παραγωγικών υπουργείων της κυβέρνησης, «μπήκε στην ενδεκάδα» και ανέλαβε το Υπ. Εργασίας!
«Τα έβαψαν μαύρα» οι εργολάβοι, με τον Σταϊκούρα, που φέρεται να έχει εξελιχθεί στα social media – Τα συμφέροντα προωθούσαν Άδωνι για το Μεταφορών Υποδομών!
Αντιστοίχως ο Χρ. Σταϊκούρας, που φέρεται να έχει εξελιχθεί στις νέες τεχνολογίες και τα social media, πήρε αντίστοιχα το Υπ. Υποδομών και Μεταφορών παρά την αντίδραση των εργολάβων που «τα έβαψαν μαύρα» θεωρώντας τον πολιτικό από την Φθιώτιδα γραφειοκράτη, που δύσκολα υπογράφει και ακόμη πιο δύσκολα προωθεί έργα!
Σημειώνεται ότι ορισμένα από τα ισχυρά εργολαβικά κέντρα, που με τις παρεμβάσεις τους πέταξαν έξω τον Γ. Καραγιάννη από το Δημοσίων Έργων, προωθούσαν την παρουσία Άδωνι στο Μεταφορών – Υποδομών!
Τελικά ο Μητσοτάκης δεν τους έκανε το χατίρι!
Διαβάστε περισσότερα
- Πως ο Τσίπρας έχασε την «μάχη της Κρήτης» – Τρίτο κόμμα ο ΣΥΡΙΖΑ στους 3 από τους 4 νομούς
- Σπαρτιάτες: To κόμμα – φάντασμα, το «νενικήκαμεν» του Κασιδιάρη και ο Άρειος Πάγο
- «Η τέχνη του να είσαι η Κιμ Καρντάσιαν»: Η Vogue Italia την αποθεώνε
- Τελικά θα «σκάσουν» τα δάνεια των 450 εκατ. ευρώ της Avramar;