Τον τελευταίο χρόνο η Coca Cola πειραματίστηκε με περίεργες γεύσεις και ψηφιακές εμπειρίες (όπως τη γεύση…pixel που είχε διοχετεύσει πέρυσι).
Τώρα, άρχισε να πειραματίζεται με κουτάκια, μπουκάλια και τις συσκευασίες προσφοράς, ώστε να προσφέρει στους καταναλωτές περισσότερες επιλογές με λιγότερα χρήματα.
«Η καινοτομία στις συσκευασίας παίζει μεγαλύτερο ρόλο», όταν οι αγοραστές ανησυχούν για τα χρήματα», δήλωσε ο CEO της Coca Cola, James Quincey. «Θα προσεγγίσουμε το 2023 με μία ευρεία ατζέντα καινοτομίας, αλλά δίνοντας λίγο περισσότερη έμφαση στις συσκευασίες», σημείωσε αυτή την εβδομάδα σε ενημέρωση αναλυτών για τα αποτελέσματα γ’ τριμήνου.
Ακόμη και όσο οι τιμές των προϊόντων αυξάνονται, η μεγαλύτερη γκάμα συσκευασιών (ιδίως οι μικρότερες) για εταιρείες όπως η Coca Cola είναι ένας καλός τρόπος προσέλκυσης ή διατήρησης των πελατών που προσέχουν τα έξοδά τους. «Επεκτείνεται η διαβάθμιση των τιμών», δήλωσε ο Quincey, τονίζοντας ότι η τιμή έναρξης πρέπει να είναι όσο το δυνατόν χαμηλότερη. Στη δεδομένη περίοδο, ο στόχος αυτός είναι ιδιαίτερα σημαντικός, αφού οι καταναλωτές βλέπουν το διαθέσιμο εισόδημά τους να συρρικνώνεται λόγω του πληθωρισμού.
Κάποιοι έχουν αρχίσει να ξοδεύουν λιγότερα στο σούπερ μάρκετ. «Επομένως, η τιμή έναρξης γίνεται ακόμη πιο σημαντική από την τιμή ανά λίτρο», ανέφερε ο Quincey, λέγοντας ότι ακριβώς εκεί εστιάζει η . Ουσιαστικά, παρότι οι πελάτες μπορεί να καταλήξουν να πληρώνουν περισσότερο ανά λίτρο αγοράζοντας μικρότερες συσκευασίες, κάποιοι είναι διατεθειμένοι να κάνουν την αλλαγή και να πάρουν το προϊόν με την χαμηλότερη τιμή διότι δεν μπορούν να αγοράσουν το ακριβότερο προϊόν.
Η Coca-Cola έχει ήδη αρχίσει να πουλά μικρότερες συσκευασίες και πολυσυσκευασίες με λιγότερα κουτάκια. Μάλιστα, το τρίτο τρίμηνο η εταιρεία πειραματίστηκε με μία πολυσυσκευασία που προσφέρει στους καταναλωτές ποικιλία μεγεθών.
Μία άλλη στρατηγική που εξετάζει είναι τα μπουκάλια που επιστρέφονται στο σούπερ μάρκετ, διότι οι καταναλωτές θα έχουν κίνητρο να τα επιστρέψουν για να πάρουν πίσω τα χρήματά τους. Σημειώνεται ότι η Coca Cola έχει ανακοινώσει στόχο μέχρι το 2030 ώστε τουλάχιστον 25% των συσκευασιών να μπορούν να επιστρέψουν ή να ξαναγεμίσουν. Επίσης, ανακοίνωσε πρόσφατα αλλαγή στην όψη των μπουκαλιών sprite σε διαφανές πλαστικό, το οποίο είναι ευκολότερο να ανακυκλωθεί.
Αυτές οι στρατηγικές ενδέχεται να αντισταθμίσουν εν μέρει την επίπτωση των υψηλότερων τιμών για τους καταναλωτές. Η εταιρεία αναμένει ότι ο πληθωρισμός και οι διακυμάνσεις θα επηρεάσουν και τα δικά της κόστη και είναι πιθανό να αυξήσει τις τιμές της.