Ο ΔΕΣΦΑ δεν προχωράει στην υλοποίηση του αγωγού που είναι απαραίτητος για να λειτουργήσει το FSRU «Διώρυγα» που μελετάει η Motor Oil για την Κόρινθο, αν προηγουμένως δεν οριστικοποιηθεί η απόφαση του Ομίλου για την εγκατάσταση του έργου.
Το είπε καθαρά πρόσφατα η κ. Ρίτα Γκάλι διευθύνουσα σύμβουλος του ΔΕΣΦΑ μιλώντας στους δημοσιογράφους:
Ο αγωγός Πάτημα-Λειβαδιά, μήκους 100 χλμ και κόστους 150 εκατ. ευρώ, θα μπει σε φάση ωρίμανσης, μόνον εφόσον η Διώρυγα Gas, θυγατρική της Motor Oil, που τρέχει το έργο, λάβει την οριστική επενδυτική απόφαση της για το project.
Η ΡΑΕΕΥ, πρώην ΡΑΕ, έχει αποφανθεί ότι ο αγωγός αυτός δεν χρειάζεται στο σύστημα, αν δεν γίνει το FSRU.
«Διαφορετικά, θα χτίσουμε ένα έργο 150 εκατ. ευρώ, το οποίο θα πληρώσουν οι Έλληνες καταναλωτές χωρίς λόγο», είπε η Ρίτα Γκάλι, CEO του Διαχειριστή.
Στο ΔΕΣΦΑ λένε ότι έχουν εκφραστεί από πλευράς ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ αναθεωρητικά σχέδια για τη σκοπιμότητα του έργου, αλλά στους Αγίους Θεοδώρους δεν έχουν ανοίξει επίσημα και δημόσια τα χαρτιά τους…
Διαβάστε περισσότερα
- Τα «Σομπρέρος» του Μαξίμου: Βορίδης και Σκέρτσος σε ρόλο «επιστάτη» των υπουργών
- Ο νέος μεσάζοντας παρά τω πρωθυπουργώ: Ο Ταξίαρχος Πέτρος Παυλόπουλος
- Αυτή είναι η «πιο καυτή οδηγός φορτηγού στον κόσμο»
- Φαίη Σκορδά: Πιο σέξι από ποτέ με μαγιό στην παραλία!