Ενισχυμένες καταγράφονται οι πωλήσεις του Pinterest Inc από την προώθηση των αγορών και την εστίαση στους χρήστες Gen-Z, οι οποίες ξεπέρασαν τις προσδοκίες της Wall Street. Ακόμα η εταιρεία καταγράφει και αύξηση των χρηστών για το α’ τρίμηνο, σύμφωνα με ανακοίνωσή της.

Οι μετοχές σημείωσαν άνοδο 17% στα 39,20 δολάρια κατά την προσυνεδριακή διαπραγμάτευση την Τετάρτη, αφού έκλεισαν στα 33,45 δολάρια την Τρίτη.

Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 23% στα 740 εκατ. δολάρια το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου, ανέφερε η εταιρεία την Τρίτη. Οι αναλυτές είχαν προβλέψει 700,3 εκατ. δολάρια, κατά μέσο όρο. Η εταιρεία ανακοίνωσε προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή 20 σεντς. Αυτό ξεπέρασε τη μέση πρόβλεψη για 14 σεντς.

Η εταιρεία αναζήτησης τύπου pin board έχει πλέον 518 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες παγκοσμίως, αυξημένους κατά 12% σε σχέση με πέρυσι και ξεπερνώντας για πρώτη φορά το όριο του μισού δισεκατομμυρίου. Περισσότερο από το 40% των χρηστών του Pinterest ανήκουν στη δημογραφική ομάδα που είναι γνωστή ως Gen-Z, γεννημένοι γενικά από το 1997 και μετά.

Το Pinterest με έδρα το Σαν Φρανσίσκο έχει επενδύσει σημαντικά στην ψηφιακή διαφημιστική του δραστηριότητα, συνάπτοντας συνεργασίες με την Amazon.com Inc. και την Google της Alphabet Inc. για να βοηθήσει στην πλήρωση του αποθέματος και προσφέροντας πιο στοχευμένες διαφημίσεις άμεσης ανταπόκρισης. Αυτές μπορεί να είναι πιο προσοδοφόρες από άλλα είδη μάρκετινγκ, επειδή ωθούν τους χρήστες να κάνουν κλικ σε προσφορές ή να αγοράσουν αντικείμενα αντί να αυξάνουν απλώς παθητικά την αναγνωρισιμότητα της μάρκας.

Το Pinterest έχει επίσης επικεντρωθεί στο περιεχόμενο που μπορεί να αγοραστεί, διευκολύνοντας τους καταναλωτές να αγοράζουν αντικείμενα που βλέπουν στους πίνακες καρφιτσών. Αυτή η αγοραστική νοοτροπία διακρίνει το Pinterest από άλλες εταιρείες κοινωνικής δικτύωσης, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Bill Ready, καθώς οι άνθρωποι συχνά εμφανίζονται στον ιστότοπο αναζητώντας ενεργά κάτι να αγοράσουν – όχι απλώς για να περιηγηθούν στις αναρτήσεις. Αυτό το σύγχρονο «window shopping» έχει κάνει το Pinterest πιο ελκυστικό για τους νέους, είπε.

«Έχουμε πραγματικά αφοσιωθεί στη δημιουργία ενός πιο θετικού περιβάλλοντος σε σχέση με την τοξικότητα που βιώνει η Gen-Z σε μεγάλο μέρος των υπόλοιπων μέσων κοινωνικής δικτύωσης», δήλωσε ο Ready σε συνέντευξή του.

Η εταιρεία έχει δει μια ώθηση στα έσοδα από μεγάλους λιανοπωλητές όπως η Urban Outfitters και η Vuori, καθώς και από διαφημιστές στην Ασία και άλλες διεθνείς αγορές που επιθυμούν να προσεγγίσουν τους νέους καταναλωτές των ΗΠΑ.

Η Pinterest αναμένει έσοδα από 835 έως 850 εκατ. δολάρια στο τρέχον τρίμηνο, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 828 εκατ. δολάρια.

Διαβάστε ακόμη: