Φαίνεται πως η γενιά Χ απέχει σε μεγάλο βαθμό από τα κοινωνικά δίκτυα. Αυτό συμβαίνει γιατί οι περισσότεροι έφηβοι είναι αυτοί που μπορούν να υιοθετήσουν τις νέες τεχνολογίες και τα κοινωνικά δίκτυα πιο εύκολα και πιο γρήγορα. Τέτοιες πλατφόρμες μπορεί να είναι το Snapchat και το Tik Tok, οι οποίες είναι και τα πιο δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα μεταξύ των εφήβων και των νέων ηλικίας 20-25 ετών. Ωστόσο, με την δημιουργία της εφαρμογής Clubhouse και άλλων παρόμοιων κοινωνικών πλατφορμών, η γενιά Χ έρχεται τώρα να χρησιμοποιήσει αυτές τις νέες πλατφόρμες, αποδεικνύοντας ότι μπορεί και εκείνη να ανταποκριθεί στα social media.
Απευθύνεται σε μεγαλύτερες ηλικίες
Παρατηρείται πως ο μέσος όρος των χρηστών σε ορισμένα κοινωνικά δίκτυα προέρχεται από μεγάλες ηλικίες. Ειδικότερα, ο μέσος όρος των χρηστών που χρησιμοποιούν το Twitter, το LinkedIn και το Pinterest είναι από την γενιά Χ, ενώ οι περισσότεροι χρήστες των Facebook και Instagram είναι από την γενιά millennials. Η γενιά Χ λοιπόν παρόλο που πιστεύουμε πως απέχει από τα κοινωνικά δίκτυα, στην πραγματικότητα φαίνεται πως είναι οι εφευρέτες των κοινωνικών δικτύων.
Αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι μεγάλα brands όπως το Google, η Apple και το Twitter, περιλαμβάνουν άτομα της γενιάς Χ, οι οποίοι όχι μόνο βρίσκονται πίσω από αυτά τα brand αλλά είναι υπεύθυνοι για την εφεύρεση των social media και την επικράτηση του internet. Επομένως, δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η γενιά Χ είναι η κινητήρια δύναμη πίσω από την τελευταία τάση των πρώτων εφαρμογών όπως το Clubhouse.
Εικονική τηλεδιάσκεψη
Το Clubhouse λοιπόν είναι μια εφαρμογή η οποία προς το παρόν διατίθεται μόνο στα iPhone, κατά την οποία οι χρήστες μπορούν να παρακολουθήσουν τις ζωντανές συζητήσεις άλλων ανθρώπων καθώς και να συμμετέχουν σε αυτές. Η μοναδική αυτή εμπειρία μοιάζει με εικονική τηλεδιάσκεψη και αντιπροσωπεύει την εξέλιξη των podcasts.
Οι influencers της γενιάς Χ μπορεί να είναι πιο ενεργοί στο Clubhouse απ’ ότι σε άλλα κοινωνικά δίκτυα, ωστόσο μπορούν και οι νεότερες γενιές να χρησιμοποιήσουν τέτοιου είδους εφαρμογές. Το Clubhouse έχει δημιουργηθεί προκειμένου να παρουσιάσει στο κοινό την δυνατότητα να ακούει Podcast και παράλληλα να κάνει ερωτήσεις στους ειδικούς.
Αυτό είναι κάτι που εκτιμά πολύ η γενιά Ζ, καθώς συχνά ενδιαφέρεται να γνωρίσει τους ανθρώπους που κρύβονται πίσω από τις μάρκες με τις οποίες αλληλοεπιδρά. Αυτό που προσφέρει το Clubhouse λοιπόν είναι πρόσβαση των ακροατών για αλληλεπίδραση με διασημότητες, διευθύνοντες συμβούλους και ηγέτες. Μερικά άτομα της γενιάς Ζ δημιουργούν ακόμη και τους δικούς τους χώρους προκειμένου να μιλήσουν για επιχειρήσεις, καριέρα, κοινωνικά μέσα και πολλά άλλα.
Επίκαιρα θέματα για συζήτηση
Ουσιαστικά το Clubhouse που επικεντρώνεται στο podcast, αντιπροσωπεύει ένα είδος επιστροφής στα πρώιμα κοινωνικά μέσα όπως το ραδιόφωνο μόνο που τώρα έχει εξελιχθεί πολύ και προσφέρει πολλές δυνατότητες. Τα podcast λειτουργούν πιο πολύ για να υπάρχει κοινότητα και συνεργασία ενώ τα πιο σύγχρονα κοινωνικά δίκτυα είναι πιο απρόσωπα.
Το Clubhouse δεν είναι μια πλατφόρμα διαφήμισης, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι άνθρωποι των επιχειρήσεων δεν μπορούν να δημιουργήσουν μια σχέση μεταξύ brand και καταναλωτή.
Τουλάχιστον για τώρα η γενιά Χ είναι η πρώτη γενιά influencer στο Clubhouse, η οποία έχει την κατάλληλη τεχνογνωσία και εμπειρία προκειμένου να μεταφέρει στους ακροατές της διάφορα επίκαιρα θέματα για συζήτηση. Ωστόσο, η γενιά Ζ δημιουργεί τις δικές της πλατφόρμες για συζήτηση διαφόρων θεμάτων, βοηθώντας την γενιά Χ να μάθει ακόμα περισσότερα πράγματα από την γενιά Ζ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Radar.gr.