search

CAR

Subaru: Με RS έκδοση, χωρίς sedan αμάξωμα και μηχανικό κιβώτιο το νέο Impreza

H έκτη γενιά του Impreza σχεδιαστικά σχεδόν ταυτίζεται με το νέο Crosstrek, το οποίο έχει προηγηθεί

Subaru: Με RS έκδοση, χωρίς sedan αμάξωμα και μηχανικό κιβώτιο το νέο Impreza

H αποκάλυψη του νέου Subaru Impreza πραγματοποιήθηκε στο Σαλόνι Αυτοκίνητου του Λος Άντζελες. Οι πληροφορίες επιβεβαιώθηκαν, καθώς πράγματι η έκτη γενιά του Impreza σχεδιαστικά σχεδόν ταυτίζεται με το νέο Crosstrek, το οποίο έχει προηγηθεί. Υπενθυμίζουμε ότι το Crosstrek είναι το επόμενο XV, αλλά με διαφορετικό όνομα, ενώ θεωρείται και η crossover εκδοχή του Impreza.

Παράλληλα, επιβεβαιώθηκαν και οι φήμες που ήθελαν το νέο Impreza να έχει πλέον αποκλειστικά hatchback αμάξωμα, διαγράφοντας από την γκάμα του το sedan. Παρατηρήστε την εξάγωνη μάσκα που ενσωματώνει μια μπάρα στο ύψος που σχηματίζουν ακμή τα εμπρός φωτιστικά σώματα, ενώ τα πίσω έχουν σχήμα «C».

Στο εσωτερικό του νέου Impreza συναντάμε καθίσματα με ενισχυμένη πλευρική στήριξη του σώματος, μεγάλη κεντρική οθόνη αφής 11,6 ιντσών κάθετα τοποθετημένη, ενώ το σύστημα πολυμέσων υποστηρίζει ασύρματη συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto για smartphones. Για εξοικονόμηση καυσίμου και βέλτιστη λειτουργία ο κλιματισμός απέκτησε έξυπνη λειτουργία, «στοχεύοντας» μόνο στα κατειλημμένα καθίσματα του νέου Impreza.

«Ασπίδα» ασφαλείας υψώνουν οι υπηρεσίες «Starlink Safety» και «Security Connected», οι οποίες προσφέρουν οδική βοήθεια, μηνιαία αναφορά για την κατάσταση του οχήματος, ειδοποιήσεις ασφαλείας, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, έλεγχο «τυφλού» σημείου, ειδοποίηση οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας, είσοδο χωρίς κλειδί, απομακρυσμένη εκκίνηση του οχήματος και πολλά ακόμα.

Στην γκάμα του Impreza επιστρέφει η σπορ έκδοση RS, η οποία τροφοδοτείται από boxer κινητήρα 2.5 λίτρων, απόδοσης 185 ίππων και 241 Nm ροπής. Το νέο Impreza RS θα έχει στη φαρέτρα του πιο σφιχτή ανάρτηση, μαύρες επενδύσεις καθισμάτων, αναβαθμισμένα Led εμπρός φωτιστικά σώματα, αλουμινένια πεντάλ, μαύρα διακοσμητικά ένθετα στο αμάξωμα, γκρι 18αρες ζάντες, ισχυρότερα φρένα και ηχοσύστημα Harman Kardon με 10 ηχεία.

Ένα σκαλί πιο κάτω από την έκδοση Sport –σε επίπεδο εξοπλισμού– βρίσκεται η Sport, η οποία τροφοδοτείται από το στάνταρ τετρακύλινδρο boxer δίλιτρο κινητήρα των 154 ίππων και 197 Nm ροπής. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με το αυτόματο κιβώτιο Lineartronic CVT της Subaru, καθώς το μηχανικό κιβώτιο των 5 σχέσεων καταργήθηκε.

Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρία το νέο Impreza είναι πλέον 10% πιο άκαμπτο, ενώ διαθέτει βελτιωμένο συμμετρικό σύστημα τετρακίνησης. Το λανσάρισμα του νέου Impreza θα ξεκινήσει την ερχόμενη άνοιξη.

Διαβάστε ακόμη: