Διαφημιστικά μηνύματα για το επερχόμενο άλμπουμ της Beyoncé «Cowboy Carter» προβάλλονται στα μουσεία της Νέας Υόρκης από την Τετάρτη, σχεδόν μια εβδομάδα πριν από την πολυαναμενόμενη κυκλοφορία του.
Προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων για το άλμπουμ, το οποίο πρόκειται να κυκλοφορήσει στις 29 Μαρτίου γίνεται στο Μουσείο Τέχνης και Ντιζάιν, στο Μουσείο Αμερικανικής Τέχνης Γουίτνεϊ και στο Μουσείο Γκούγκενχαϊμ.
Στην πρόσοψη του Μουσείου Γκούγκενχαϊμ, που σχεδίασε ο Φρανκ Λόιντ Ράιτ προβάλλονταν οι φράσεις: «Αυτό δεν είναι κάντρι άλμπουμ. Αυτό είναι ένα άλμπουμ της Beyoncé», καθώς και ο τίτλος και η ημερομηνία κυκλοφορίας του άλμπουμ.
Ωστόσο, η διοίκηση του Μουσείου Γκούγκενχαϊμ σε ανακοίνωσή της που δημοσιεύεται από το artnews αναφέρει ότι το ίδρυμα «δεν ενημερώθηκε και δεν εξουσιοδότησε αυτή δράση».
«Καλούμε το κοινό – συμπεριλαμβανομένης της Beyoncé και των αφοσιωμένων θαυμαστών της – να επισκεφτούν το Μουσείο από τις 16 έως τις 20 Μαΐου, όταν θα γίνονται προβολές για την καλλιτέχνιδα Τζένι Χόλτζερ στην πρόσοψη του εμβληματικού κτιρίου μας για να γιορτάσουμε τα εγκαίνια της μεγάλης έκθεσής της», αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Οι φράσεις που προβάλλονταν στην πρόσοψη του κτιρίου αναφέρονται στην ανάρτηση της βραβευμένης με Grammy τραγουδίστριας στο Instagram νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, στην οποία αποκάλυψε τι την οδήγησε στη δημιουργία του «Act II: Cowboy Carter» και ότι στο παρελθόν δεν ένιωθε «καλοδεχούμενη» στο είδος της μουσικής κάντρι.