Η πλεονεξία και οι προσωπικές σκοπιμότητες των εργολάβων οδήγησαν σε ρήξη ως προς την συμφωνημένη και μοιρασμένη δουλειά της υπογειοποίησης της Λεωφόρου Ποσειδώνος και λοιπών έργων υποδομής στο Ελληνικό, προϋπολογισμού ακαθόριστου και ασαφούς, που μπορεί να είναι 350 εκατ. ή 370 εκατ. ευρώ!!!

Μολονότι οι 5 μεγάλοι εργολάβοι της χώρας, μέσα από την κλειστή διαγωνιστική διαδικασία των προσκλήσεων, εφέροντο να έχουν καταλήξει σε μοιρασιά των έργων του Ελληνικού και να κατέβουν στην υπογειοποίηση της Ποσειδώνος με προσυμφωνημένες προσφορές, εντούτοις η αρχική συμφωνία έπεσε στο κενό υπό το βάρος των προσωπικών σκοπιμοτήτων και των νέων δεδομένων που επικρατούν.

Και οι πληροφορίες αναφέρουν, πως παρά τις παρεμβάσεις …άνωθεν, δεν επήλθε συμβιβασμός και πλέον οι προτάσεις που κατατέθηκαν και κατατίθενται είναι αυτόνομες.

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως στον μεγάλο αυτό διαγωνισμό στο Ελληνικό θα κατέβουν μαζί Ιντρακάτ – Μυτιληναίος σε μια συμμαχία που δεν είχαμε ξαναδεί, ενώ μόνοι τους κατεβαίνουν «χτυπώντας» το έργο τόσο η ΓΕΚ Τέρνα όσο και ο Άκτωρ!

Η εξέλιξη αυτή, στον βαθμό που επιβεβαιωθεί από τις εκπτώσεις (και είναι διψήφιες και όχι μονοψήφιες όπως σχεδιαζόταν) σίγουρα είναι προς όφελος, θεωρητικά, της Lamda Development.

Αρκεί η έκβαση των πραγμάτων να μην οδηγήσει σε υπερβάσεις και επαναδιαπραγματεύσεις, δηλαδή μπλοκάρισμα του έργου λόγω ρευστότητας, ζήτημα σύνηθες για τους εργολάβους, σε σχέση όμως με τις δουλειές στο Δημόσιο…