Σχεδόν ένας μήνας έμεινε για τον εορτασμό των φετινών Χριστουγέννων και τα διάσημα πολυκαταστήματα ανά τον κόσμο φορούν τα καλά τους και μεταμορφώνουν τις βιτρίνες και το εσωτερικό τους για να μας βάλουν στο κλίμα των γιορτών.

Οι διασημότερες χριστουγεννιάτικες βιτρίνες ξένων πολυκαταστημάτων

Harrods, Λονδίνο

Μπορεί για τους περισσότερους το χρώμα των Χριστουγέννων να είναι το κόκκινο,  όχι όμως για τα Harrods που επέλεξαν το έντονο φούξια- σήμα κατατεθέν του Maison Valentino. Το διάσημο πολυκατάστημα του Λονδίνου συνεργάστηκε με τον οίκο μόδας για τη δημιουργία ενός μεγάλου δέντρου με φούξια στολίδια και λαμπιόνια. Οι βιτρίνες έχουν γεμίσει φούξια κουτιά δώρων, ένα φούξιο βανάκι σερβίρει καφέ σε φούξια χάρτινα cups Valentino, ενώ φούκια κουβέρτες υπάρχουν διαθέσιμες για να προφυλάξουν τους πελάτες από το κρύο. Τα βλέπω όλα ροζ! Ο creative visual director του Harrods Alexander Wells-Greco δήλωσε: «Οι εμβληματικές και μαγευτικές βιτρίνες μας, οι οποίες περιβάλλουν το κατάστημα, ήταν πάντα στο επίκεντρο των Χριστουγέννων. Φέτος παρουσιάζουν ως θεματική τα δώρα και την πράξη της προσφοράς».

Selfridges, Λονδίνο

Αυτά τα Χριστούγεννα, το Selfridges προσκαλεί τους πελάτες σε μια θεατρική υπερπαραγωγή γεμάτη εορταστικό drama και απόλαυση – Showtime!  Τα καλύτερα δώρα, ρούχα για πάρτι, υπηρεσίες, προορισμοί και εμπειρίες για το 2023 είναι εμπνευσμένα από τη λάμψη της σκηνής, εν αναμονή των πιο θεαματικών Χριστουγέννων στην ιστορία του Selfridges. Μαζί με το Selfridges, ο ενδυματολόγος Max Allen δημιούργησε ένα «σύνολο» χριστουγεννιάτικων χαρακτήρων που έγιναν A-List performers. Οι 10 χαρακτήρες, οι οποίοι εμφανίζονται ο καθένας σε μια βιτρίνα της Oxford Street, περιλαμβάνουν τον ίδιο τον Άγιο Βασίλη ως «σκηνοθέτη», μια ντίβα του χριστουγεννιάτικου δέντρου και έναν Stand-up Comedy χιονάνθρωπο. Οι χαρακτήρες φορούν μαλλιά από τον θρυλικό κομμωτή Sam McKnight. Ακόμη, η ζωγράφος Queenie Ingrams ζωγράφισε στο χέρι εκθαμβωτικά, διακοσμητικά σκηνικά, και η καλλιτέχνης Matilda Greenwood δημιούργησε γιγάντιες κροτίδες, φεγγάρια, λόφους χιονιού και αστέρια. Συνολικά εργάστηκαν 50 άτομα και η προετοιμασία διήρκησε 100 ώρες.

Galeries Lafayette, Παρίσι

Samaritaine, Παρίσι

Για τη νέα χριστουγεννιάτικη ιστορία του, το παριζιάνικο πολυκατάστημα μεταμορφώνεται σε Palais des délices, όπου κυριαρχούν οι γκουρμέ απολαύσεις και η γαλλική τέχνη της ζωής. Ήδη από τις βιτρίνες, η γιορτή υπόσχεται να είναι γιγαντιαία, με ένα εξαίσιο μείγμα μόδας και διακόσμησης να παρουσιάζεται ανάμεσα σε γιγάντια έλατα, λαμπερά στολίδια και μεγαλοπρεπείς πολυελαίους. Μάλιστα τα πειραγμένα έλατα θυμίζουν τούρτες του 60’. Η γοητεία επεκτείνεται από τις βιτρίνες, στο αίθριο όπου μας προσκαλεί στον μαγικό κόσμο του Charlie et la Chocolaterie, εν όψει της νέας ταινίας Γουόνκα που κυκλοφορεί 8 Δεκεμβρίου, ενώ οι διάδρομοι αποκαλύπτουν τα ιδιόμορφα, γκουρμέ έργα των καλλιτεχνών Gab Bois και Thomas Liu Le Lann. Μια πραγματική πανδαισία γαλλικής μόδας και art de vivre φιλοξενείται στους τοίχους του θρυλικής εμπορικού καταστήματος.

KaDeWe, Βερολίνο

Bergdorf Goodman, Νέα Υόρκη

Διασχίζουμε τον Ατλαντικό και πηγαίνουμε στην busy Νέα Υόρκη. Welcome to the Winter Wonderland! Αυτή η φράση περιγράφει τέλεια τη βιτρίνα του Bergdorf Goodman στη Νέα Υόρκη. Με επιλογή χρωμάτων το ice blue, το λευκό και το ασημί, δίνει την αίσθηση ενός χιονισμένου και λαμπερού τοπίου- σαν σκηνικό Νάρνια, που θα ανοίξεις το ντουλάπι και θα βρεθείς σε μια μαγική χώρα. Ποπ στοιχεία, όπως κεραυνοί, evil eyes, τηλεόραση των 60s, κιθάρες, αλλά και πολλά ζώα κάνουν την εμφάνισης τους στις προθήκες. Η νέα καμπάνια φέρει τον τίτλο  “Isn’t It Brilliant”- τελείως ρητορική η ερώτηση.

Saks Fifth Avenue, Νέα Υόρκη

Αυτή την εορταστική περίοδο, το Saks συνεργάζεται με τον οίκο Dior για τη δημιουργία του Carousel of Dreams, σηματοδοτώντας την πρώτη φορά που το εμβληματικό πολυκατάστημα συνεργάζεται με έναν πολυτελή οίκο μόδας για την ετήσια εορταστική του πρωτοβουλία. Εώς τις 5 Ιανουαρίου, ο κόσμος του Dior βρίσκεται στο saks.com με ένα pop-up που παρουσιάζει γυναικεία και ανδρικά ready-to-wear, τσάντες, παπούτσια, αξεσουάρ, baby, maison και μία πριβέ συλλογή. Τη Δευτέρα, η Πέμπτη Λεωφόρος ζωντάνεψε ακόμη περισσότερο με ένα εμβληματικό σόου φωτισμού (που καταλάμβανε και τους 10 ορόφους) και μια εντυπωσιακή εορταστική βιτρίνα. Στην εκδήλωση πραγματοποιήθηκε μια παράσταση από την παγκοσμίου φήμης Martha Graham Dance Company, με χορευτές ντυμένους με κοστούμια σχεδιασμένα από τη δημιουργική διευθύντρια των γυναικείων συλλογών υψηλής ραπτικής, ready-to-wear και αξεσουάρ του οίκου, Maria Grazia Chiuri. Το παρόν έδωσε και η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός και πρέσβειρα του Dior, Jennifer Lawrence.