Την ώρα που το Υπ. Υποδομών προχωρεί τη διαγωνιστική διαδικασία της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης μέχρι την εθνική οδό, εντός του 2021 ως δημόσιο έργο με προϋπολογισμό κοντά στα 350 εκατ. ευρώ, δεύτερες σκέψεις γίνονται σχετικά με τις άλλες δυο επεκτάσεις της Αττικής οδού που αρχικά έχουν πάρει το πράσινο φως: την επέκταση προς το Λιμάνι της Ραφήνας και την επέκταση της Περιφερειακής Υμηττού η οποία μέσα από δύο σήραγγες θα συνδέει τη Λεωφόρο Κατεχάκη με την Βουλιαγμένης και το Ελληνικό.
Μολονότι οι αρχικές σκέψεις ήθελαν τα δυο αυτά έργα να βγαίνουν αυτόνομα, με τη χρηματοδότηση του δημοσίου και την ένταξη στα αναπτυξιακά προγράμματα, εντούτοις το τελευταίο διάστημα γίνονται δεύτερες σκέψεις οι οποίες συνδέονται με τον νέο διαγωνισμό για την παραχώρηση της Αττικής οδού από το φθινόπωρο του 2024 και μετά ή και νωρίτερα όπως φημολογείται.
Και τούτο διότι κατά πληροφορίες η Hill International μέσα από το πόρισμα της φέρεται να επιχειρηματολογεί υπέρ της άποψης ότι η σύμβαση του Δημοσίου με τους εργολάβους έχει εξαντληθεί, έχει υλοποιηθεί και θα πρέπει το έργο να επιστρέψει νωρίτερα στο Κράτος για να επαναδημοπρατηθεί.
Υπό αυτή την έννοια, οι δυο επεκτάσεις προς Λιμάνι Ραφήνας (που επίσης προβλέπει διάνοιξη σηράγγων) και Κατεχάκη – Βουλιαγμένης εξετάζεται το ενδεχόμενο να ενταχθούν πακέτο στο νέο διαγωνισμό για την Αττική οδό προκειμένου το όλο έργο να καταστεί ακόμη πιο δελεαστικό, και να μη χρειασθεί το δημόσιο να δαπανήσει επιπλέον πόρους αλλά οι δύο επεκτάσεις να υλοποιηθούν μέσω της σύμβασης παραχώρησης ή ακόμη μέσα από μια συμβατική σχέση με τους εργολάβους που θα έχει επίπτωση στην τιμή των διοδίων.