Ο Σαρλ Λεκλέρκ έκανε τους πρώτους δύο γύρους του νέου μονοθεσίου της Σκουντερία στην πίστα του Φιοράνο, ενώ, ακολούθησε ο Κάρλος Σάινθ για άλλους τρεις. Η Φεράρι επέστρεψε στον πρωταθλητισμό το περασμένο έτος, ύστερα από μιάμιση δεκαετία, με ένα απολύτως ανταγωνιστικό μονοθέσιο, την ταχύτατη F1–75. Παρ’ ότι εκκίνησε με δύο νίκες στους τέσσερις πρώτους αγώνες, τα προβλήματα αξιοπιστίας και διαχείρισης των ελαστικών, μαζί με τα λάθη στρατηγικής σε αρκετά Γκραν Πρι, «έκλεισαν» την περυσινή σεζόν με εντελώς αντεστραμμένη ψυχολογία, για την ομάδα του Μαρανέλο.

Η «γκρεμισμένη» ψυχολογία οδήγησε τον Ματία Μπινότο στην… πόρτα της εξόδου από την αγωνιστική διεύθυνση της ομάδας στο τέλος του περασμένου Νοεμβρίου, αλλά σε υπερθετικό –σχεδόν ολοκληρωτικό– βαθμό, η νέα SF–23 έχει την υπογραφή και τις σχεδιαστικές κατευθύνσεις του Ιταλού μηχανικού.

Η φιλοσοφία παραμένει αναλλοίωτη από την περυσινή F1–75, όμως, έχει σημαντικές βελτιώσεις στην αεροδυναμική –για μικρότερη αντίσταση στον αέρα στις ευθείες και τις γρήγορες στροφές– καθώς και το σύστημα ψύξης, αλλά και τους πλευρικούς αεραγωγούς. Ακόμη, όπως αποκάλυψε ο άλλοτε οδηγός της ομάδας, Μαρκ Τζενέ, διαθέτει και καινούργια ανάρτηση.

Σήμερα (14/02), οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ οδήγησαν το νέο μονοθέσιο στο Φιοράνο για δύο και τρεις αναγνωριστικούς γύρους αντίστοιχα, για το πρώτο shakedown ελέγχου της καλής λειτουργίας των συστημάτων του. Αυτά τα ελάχιστα χιλιόμετρα επιτρέπονται από τη FIA στην παρουσίαση ενός μονοθεσίου και έτσι, η Σκουντερία δε σπατάλησε τη μία από τις δύο ημέρες «κινηματογράφησης» που δικαιούνται για όλη τη χρονιά.

Ο Μονεγάσκος τόνισε ότι «η αίσθηση του αυτοκινήτου ήταν καλή. Τα πρώτα χιλιόμετρα, ύστερα από τόση δουλειά στον προσομοιωτή, σε κάνουν να αισθάνεσαι κάτι ιδιαίτερο. Όλα κύλησαν ομαλά. Ύστερα από δύο γύρους, είναι δύσκολο να προχωρήσουμε σε λεπτομέρειες. Το αυτοκίνητο λειτουργούσε μία χαρά. Θα πρέπει να περιμένουμε τους πρώτους κανονικούς γύρους για να εξάγουμε κάποια σαφή συμπεράσματα», τόνισε.

Για την SF–23, υπογράμμισε ότι «προετοιμασθήκαμε πάρα πολύ με το νέο αυτοκίνητο στον προσομοιωτή. Το 2022, κάναμε ένα καλό βήμα προόδου σε σύγκριση με το 2020 και το 2021. Τερματίσαμε δεύτεροι στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Πιστεύω ότι κάναμε καλή δουλειά στην εξέλιξη του νέου μονοθεσίου, και προσπαθήσαμε να βελτιώσουμε τα αδύναμα σημεία του. Ελπίζω ότι θα είναι καλύτερο».

Μιλώντας για τους στόχους της Φεράρι, σημείωσε ότι «ξεκάθαρα, να κερδίσουμε. Η αίσθηση της νίκης είναι αυτή που δίδει κίνητρο σε εμένα και όλη την ομάδα. Θέλουμε να φέρουμε περισσότερες νίκες στην ομάδα, σε σταθερή βάση. Ο μεγαλύτερος από τους στόχους μας, είναι να κερδίσουμε και τα δύο πρωταθλήματα, και θα κάνουμε τα πάντα για να το πετύχουμε».

Ο Κάρλος Σάινθ συμφωνεί, καθώς σχολίασε ότι «πιστεύω πως είμαστε όσο προετοιμασμένοι μπορούμε να είμαστε και έχουμε όλη την ενέργεια που μπορούμε να έχουμε. Αυτό το μονοθέσιο είναι το αποτέλεσμα του πάθους και της σκληρής δουλειάς όλων στην ομάδα, τους τελευταίους μήνες και σίγουρα, δείχνει να αποτελεί ένα ακόμη βήμα εξέλιξης. Θα συνεχίσουμε να πιέζουμε, στόχος μας είναι να κατακτήσουμε περισσότερες νίκες, να είμαστε ανταγωνιστικοί και να διεκδικήσουμε τα πρωταθλήματα. Ανυπομονώ να πάμε στο Μπαχρέιν και να αρχίσει η χρονιά», ανέφερε ο Ισπανός πιλότος.

Διαβάστε ακόμη: