«Ο Κάρλος Σάινθ μοιάζει περισσότερο με τον ηγέτη της Φεράρι· είναι πιο εξοικειωμένος με τη στρατηγική, λαμβάνει ορθότερες αποφάσεις. Ο Λεκλέρκ είναι πολύ γρήγορος, ωστόσο, ο Κάρλος επιδεικνύει μεγαλύτερη κατανόηση όσον αφορά τις εντολές της ομάδας», ανέφερε αρχικά ο Ντέιμον Χιλ.
«Η Φεράρι μένει αρκετές φορές στου δρόμου τα μισά· όταν πρόκειται για αποφάσεις ευθύνης, πρέπει να ανατίθεται από εδώ και πέρα, μία σαφής στρατηγική. Κάποιος να βγει μπροστά και να πει “εντάξει, ήλθε η ώρα να αποφασίσουμε”, είτε ο επικεφαλής του επιτελείου, είτε ένας εκ των οδηγών», συμπλήρωσε.
Ολοκληρώνοντας την τοποθέτησή του για την ομάδα – «θρύλο» του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ο βετεράνος πιλότος επεσήμανε πως «έχει τεράστιες δυνατότητες. Αν αντιμετωπίσουν τα προβλήματα του πρόσφατου παρελθόντος, πιστεύω ακράδαντα πως η Φεράρι και ο Σαρλ Λεκλέρκ μπορούν να ξεπεράσουν τη RB και τον Μαξ Φερστάπεν».
Σαρλ Λεκλέρκ: «Υπάρχει κίνητρο στη Φεράρι, μπορούμε να κερδίσουμε το πρωτάθλημα»
Η εγκατάλειψη του Σαρλ Λεκλέρκ στα Γκραν Πρι Ισπανίας, Αζερμπαϊτζάν και Γαλλίας, φέρνουν ξανά σε δεινή θέση τον επικεφαλής, Ματία Μπινότο, ο οποίος δεν κάνει καμία απολύτως αναφορά στις εφετινές προοπτικές τίτλου.
Παρ’ όλα αυτά, ο Ιταλός επιβεβαιώνει ότι –ελλείψει των μηχανικών προβλημάτων– η F1–75 απέδειξε στο Μπακού (μετά τη «βαριά» ήττα στο Μαϊάμι) ότι είναι πλέον ένα ικανό μονοθέσιο για νίκες, ακόμη και σε γρήγορες διαδρομές με μεγάλες ευθείες.
«Από άποψη στρατηγικής, η ομάδα του Σαρλ αντέδρασε πολύ καλά τη στιγμή του εικονικού οχήματος ασφαλείας, διότι, εκείνη τη στιγμή, βρισκόταν πολύ κοντά στην είσοδο των πιτς.
Ήμασταν εξαιρετικά οξυδερκείς. Προφανώς, απέμενε μεγάλο μέρος του αγώνα και θα χρειαζόταν να διαχειριστούμε τα ελαστικά μας έως το τέλος. Ωστόσο, ο ρυθμός φθοράς της σκληρής γόμας ήταν πολύ χαμηλός, από ό,τι παρατηρήσαμε. Αισθανόμασταν δυνατοί, στην κορυφή με ανθεκτικά ελαστικά και ο Σαρλ ήταν ικανοποιημένος με την απόδοση του αυτοκινήτου».
Η νέα πτέρυγα για πίστες χαμηλής άντωσης, με την οποία η Φεράρι αγωνίσθηκε για πρώτη φορά στο Μπακού, έλυσε ένα σημαντικό πρόβλημα. Την αδυναμία υπεράσπισης του Λεκλέρκ στις προσπεράσεις του Φερστάπεν, κατά τις μεγάλες ευθείες.
«Δε νομίζω ότι έχουμε τόσο μεγάλο μειονέκτημα από τη RB, οι ταχύτητές μας ήταν παρεμφερείς. Τόσο με το DRS στις κατατακτήριες δοκιμές όσο και δίχως αυτό στον αγώνα, αρκούσε για να είμαστε στη μάχη, να κρατάμε τον Μαξ πίσω μας και να αμυνόμαστε».
Οπότε, ναι, έχω την πεποίθηση πως η πίσω πτέρυγα δουλεύει όπως περιμέναμε και αυτό μού δίνει τη σιγουριά ότι μπορούμε να αγωνισθούμε με όλα τα “όπλα” μας, χωρίς περαιτέρω προβλήματα».
Ως γνωστόν, η εγκατάλειψη του Λεκλέρκ ήλθε στον 20ο γύρο, με ένα «σύννεφο» καπνού να «εκρήγνυται» ξαφνικά από τη μονάδα ισχύος της F1–75.
«Ειλικρινά, η Φεράρι δε γνώριζε εκ των προτέρων τα προβλήματα των μονοθεσίων στο Μπακού. Με τα δεδομένα της τηλεμετρίας, δε μπορούμε να έχουμε σαφείς απαντήσεις. Τα εξαρτήματα πρέπει να σταλούν πίσω στο Μαρανέλο, να εξετασθούν, να εντοπίσουμε το θέμα και το λύσουμε το συντομότερο δυνατόν», ολοκλήρωσε ο κ. Μπινότο.
Ταυτόχρονα, ο Λεκλέρκ απάντησε αρνητικά στο ενδεχόμενο έλλειψης εμπιστοσύνης στο επιτελείο, συμπληρώνοντας: «Κάθε εγκατάλειψη είναι δύσκολη. Δεν είναι η τρίτη στη σειρά, όμως, ειλικρινά και στο Μονακό ένιωσα έτσι. Ήταν η τρίτη απογοήτευση στη σειρά και δεν είναι εύκολο.
Σε ευρύτερο πλαίσιο, είμαι σίγουρος ότι πνευματικά θα είμαι όσο δυνατός ήμουν πριν από πέντε αγώνες που βρισκόμουν στην κορυφή του πρωταθλήματος. Το κίνητρο είναι ακόμη εδώ».
«Πρέπει να λύσουμε το θέμα της αξιοπιστίας, ως ομάδα. Μπορούμε να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα, αρκεί να αντιμετωπίζουμε εκείνα τα ζητήματα. Στους τρεις τελευταίους αγώνες χάσαμε πολλούς βαθμούς· πρέπει να το λύσουμε αυτό», κατέληξε ο 24άχρονος πιλότος.