Μολονότι «όλα δείχνουν» ότι για την παραχώρηση του ΒΟΑΚ που περιλαμβάνει και κατασκευαστικό αντικείμενο 1,7 δις, «έχει βγει λευκός καπνός» και ο διαγωνισμός θα γίνει κανονικά στις 8 Μαΐου, εντούτοις στα υψηλά πατώματα της Κεντρικής Εξουσίας υπάρχει μια ανησυχία αν τελικά «όλα βαίνουν καλώς»!
Πέραν πάσης αμφιβολίας για τον συγκεκριμένο οδικό άξονα ο πρωθυπουργός έχει επιδείξει τεράστιο προσωπικό ενδιαφέρον για την ομαλή προώθηση του για δύο κυρίως λόγους που μετέφεραν στην στήλη απολύτως αξιόπιστες πηγές που δεν επιδέχονται αμφισβήτησης:
Πρώτον, ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν θέλει να πάει σε εκλογές στις 21 Μαΐου χωρίς να έχει διενεργηθεί ο διαγωνισμός!
Αλλά και ταυτόχρονα δεν επιθυμεί μετά τη διενέργεια του διαγωνισμού να έχει δυσαρεστημένο έναν εκ των δύο βασικών διεκδικητών, δηλαδή τον Ευάγγελο Μυτιληναίο και τον Γιώργο Περιστέρη που αποτελούν και τους δύο ισχυρούς του έργου και κατά συνέπεια τα δύο φαβορί, με τον Μυτιληναίο να κατεβαίνει σε κοινοπραξία με την Ελλάκτωρ και την ΓΕΚ Τέρνα μόνη της.
Ο Μυτιληναίος θέλει όσο τίποτα άλλο να μπει ισχυρά στο κομμάτι των Παραχωρήσεων τόσο γιατί τον ενδιαφέρουν αυτού του τύπου οι Υποδομές που παραθέτουν εκτός των άλλων και καθημερινή ρευστότητα, αλλά και γιατί η απόκτηση του θα ενδυναμώσει «το σχέδιο του Λονδίνου» που προϋποθέτει περαιτέρω ανάπτυξη και υψηλότερη κεφαλαιοποίηση!
Ο Γ. Περιστέρης, από την άλλη πλευρά έχει πολύ σοβαρό ενδιαφέρον για την ευρύτερη περιοχή, καθώς έχει ήδη αναλάβει το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι Ηρακλείου ενώ ταυτόχρονα μαζί με τον επιχειρηματία Γρύλλο των αερογραμμών χτυπά και το Λιμάνι του Ηρακλείου απέναντι στον Γκριμάλντι!
Οδικός άξονας, αεροδρόμιο, λιμάνι ισχυροποιούν σε υπέρμετρο βαθμό την ΓΕΚ Τέρνα στην Κρήτη, που ευλόγως ενδιαφέρεται στον ύψιστο βαθμό να κερδίσει τον σχετικό διαγωνισμό της σύμβασης παραχώρησης του ΒΟΑΚ!
Δεύτερον, ο Κυριάκος Μητσοτάκης θέλει να προχωρήσει ο οδικός άξονας που ενώνει την Κρήτη από τα Χανιά έως και τον Άγιο Νικόλαο διότι αποσκοπεί να αποτίσει φόρο τιμής στην μνήμη του αποθανόντος πατέρα του και τέως πρωθυπουργού και να ονομάσει τον ΒΟΑΚ «Αυτοκινητόδρομος Κωνσταντίνου Μητσοτάκη»!
Υπό αυτό το πρίσμα καθίσταται σαφές ότι για τους λόγους που προαναφέρθηκαν, για το Μαξίμου δεν υπάρχει περιθώριο «ατυχήματος» στον σχετικό διαγωνισμό!
Αν λοιπόν ο «λευκός καπνός» δεν είναι «καθαρός» και «ευκρινής» τότε θα δούμε μια νέα μικρή αναβολή 15 ημερών…
Για τις 23 Μαΐου δηλαδή! Καταλάβατε …