Ο Κάλβιν Κόρντοζαρ Μπρόουντους Τζούνιορ, γνωστός ως Snoop Dogg, ξεκίνησε το 1992, όταν τον ανακάλυψε ο Dr. Dre και τον συμπεριέλαβε στον πρώτο σόλο δίσκο του, The Chronic. Σήμερα θεωρείται ως ένας από τους πιο επιτυχημένους ράπερ όλων των εποχών, έχοντας κερδίσει πολλά εκατομμύρια δολάρια από τους δίσκους του, ωστόσο δεν έχει μείνει μόνο στο μουσικό κομμάτι. Ασχολείται ενεργά με τον κόσμο των επιχειρήσεων, επεκτείνοντας το brand του στην ευρύτερη βιομηχανία της ψυχαγωγίας, σε εταιρείες επενδύσεων (με την Casa Verse Capital), σε μάρκες κάνναβης (βλέπε: Leafs by Snoop) και πολλά άλλα.
Τα τελευταία χρόνια, ο εμβληματικός ράπερ έκανε ακόμη και ένα απροσδόκητο βήμα στον χώρο της οινοποιίας. Ο Snoop Dogg συνεργάστηκε το 2020 με την αυστραλιανή μάρκα κρασιών 19 Crimes και μαζί κυκλοφόρησαν στην αμερικανική αγορά το Snoop Cali Red, την πρώτη του φιάλη.
Όπως κάθε brand που δημιουργεί ένας celebrity, έτσι και το συγκεκριμένο μπουκάλι είναι διακοσμημένο με μια φωτογραφία του προσώπου του Snoop, όμως αυτό που πραγματικά μετράει είναι το εσωτερικό του.
Το κρασί του ράπερ φτιάχνεται από τρεις διαφορετικές ποικιλίες σταφυλιών και αποτελείται από 65% Petite Syrah, 30% Zinfandel και 5% Merlot, όλα προερχόμενα από το Lodi της Καλιφόρνια. Όσο για την τιμή του; Μην περιμένετε κάτι εξαιρετικά ακριβό, μιας και ο Snoop Dogg την έχει ορίσει στα 12 δολάρια το μπουκάλι.
«Αν δεν πίνετε συνήθως κρασί και θέλετε να δοκιμάσετε ή αν πίνετε κρασί και θέλετε να το αλλάξετε, το Cali by Snoop είναι αυτό που χρειάζεστε. Η μάρκα μου έχει να κάνει με το σπάσιμο των κανόνων», δήλωσε ο ράπερ σε συνέντευξή του στο Forbes και συνέχισε λέγοντας πως «βεβαιώθηκα ότι το Cali Red ταιριάζει με τα πάντα, ώστε να μπορείς να το πίνεις χωρίς χρειάζεται να συνοδεύει φανταχτερό φαγητό».