Οι θαυμαστές του Bob Ross θα έχουν τώρα την ευκαιρία να αποκτήσουν τον πρώτο τηλεοπτικό πίνακα του καλλιτέχνη που βγήκε στον αέρα, για λίγο λιγότερο από 10 εκατομμύρια δολάρια. Ο πίνακας, τον οποίο ολοκλήρωσε στο πρώτο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής-ορόσημο, The Joy of Painting, βγήκε επίσημα στην αγορά.

Με τίτλο A Walk in the Woods (1983), το Art News ανέφερε ότι η γκαλερί Modern Artifact με έδρα τη Μινεάπολη της Μινεσότα πουλάει τον καμβά στην τιμή των 9,85 εκατομμυρίων δολαρίων. Με την αγνή πεποίθηση ότι μερικές αναμνήσεις είναι απλά ανεκτίμητες, η γκαλερί ελπίζει ότι οι θαυμαστές θα συμμεριστούν την ίδια αντίληψη όταν καταλάβουν την τιμή του πίνακα. Γνωρίζοντας ότι η τιμή είναι εξωπραγματική, η γκαλερί λέει ότι θα εξακολουθήσει να δέχεται προσφορές, αν και «θα προτιμούσε να τον μοιραστεί με ένα μουσείο ή μια περιοδεύουσα έκθεση για να μπορέσουν όσο το δυνατόν περισσότεροι άνθρωποι να δουν ένα τόσο συναρπαστικό έργο τέχνης».

Η γκαλερί σχεδιάζει να περιοδεύσει τον πίνακα. Ο ιδιοκτήτης της γκαλερί Ράιαν Νέλσον ανέφερε σε γραπτή δήλωσή του σχετικά με τη φήμη του Ρος στην τέχνη και την πολιτιστική ιστορία: «Ο Bob Ross ξεπέρασε τον Άντι Γουόρχολ και τον Πάμπλο Πικάσο ως ο καλλιτέχνης με τις περισσότερες αναζητήσεις στο διαδίκτυο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Google Analytics. Πρόκειται για ένα απίστευτα εντυπωσιακό κατόρθωμα, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι δεν υπάρχει σχεδόν κανένα επίσημο μάρκετινγκ και οι αυθεντικοί πίνακές του είναι σχεδόν αδύνατο να βρεθούν».

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Modern Artifact (@modern_artifact)

Η δημοτικότητα του Μπομπ Ρος έχει ξεπεράσει τις γενεές. Όταν το Twitch διοργάνωσε έναν μαραθώνιο Bob Ross, μεταδίδοντας 403 επεισόδια της εκπομπής το 2015, η πλατφόρμα υποστήριξε ότι 5,6 εκατομμύρια μοναδικοί θεατές συντονίστηκαν. Τώρα, υπάρχει ένα ντοκιμαντέρ του Netflix, Bob Ross: Happy Accidents, καθώς και μια εμπνευσμένη από τον Ross ταινία του Όουεν Γουίλσον, Paint.

Ο πίνακας προς πώληση είναι ένας μόνο από τους 30.000 πίνακες που έχει δημιουργήσει ο Ross στη διάρκεια της ζωής του, δημιουργώντας πάνω από 1.000 από αυτούς για την τηλεοπτική εκπομπή. Ο Νέλσον πρόσθεσε: «Η απήχηση του Bob Ross έχει επεκταθεί πολύ πέρα από την παραδοσιακή αγορά τέχνης και στον κόσμο της ποπ κουλτούρας. Η διαφημιστική εκστρατεία του Bob Ross είναι μια σπάνια λάμψη αυθεντικότητας σε μια αγορά καλών έργων τέχνης που συχνά είναι αυστηρά ελεγχόμενη και ιδιαίτερα χειραγωγημένη».

Διαβάστε ακόμη: