Παραδοσιακά ακολούθησε την εξελικτική σχεδίαση, έτσι οι διαφορές σε σύγκριση με το προηγούμενο Range Rover είναι διακριτικές. Περιορίζονται σε περισσότερες καμπύλες, στα επανασχεδιασμένα εμπρός φωτιστικά σώματα, στην ορθογώνια εισαγωγή αέρα χαμηλά στον προφυλακτήρα, στις εντοιχισμένες εξωτερικές χειρολαβές των θυρών, ενώ τα πίσω φωτιστικά σώματα είναι πλέον κάθετα τοποθετημένα και λεπτότερα. Δημιουργούν ένα σχήμα «Π» με το μαύρο ένθετο στην πόρτα του χώρου αποσκευών, όπου αναγράφεται το όνομα Range Rover.

Δομημένο πάνω στην πλατφόρμα MLA-Flex το νέο Range Rover αύξησε το μήκος του, το οποίο πλέον αγγίζει τα 5.052 χλστ., ενώ οι τροχοί του μπορούν να φτάσουν τις 23 ίντσες. Υπάρχει και έκδοση με μακρύτερο μεταξόνιο, ενώ το εσωτερικό μπορεί να είναι τετραθέσιο, πενταθέσιο ή ακόμα και επταθέσιο.

Στο εσωτερικό συναντάμε συνολικά πέντε οθόνες, μία 13,7 ιντσών για το ψηφιακό πίνακα οργάνων, μία κεντρική οθόνη αφής 13,1 ιντσών και δύο 11,4 ιντσών στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων για τους πίσω επιβάτες.

Ακόμα και ένα θηριώδες SUV, όπως το νέο Range Rover, οφείλει να υπακούσει στο νόμο της ηλεκτροκίνησης. Σύμφωνα, λοιπόν, με τη βρετανική εταιρία, το 2024 θα υποδεχτούμε την αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του νέου Range Rover.

Ωστόσο, ήδη μπορεί να συνδεθεί με την πρίζα, χάρη στις plug-in υβριδικές του εκδόσεις, P440e και P510e, με ισχύ 440 και 510 ίππους αντίστοιχα, οι οποίες συνδυάζουν εξακύλινδρο Ingenium βενζινοκινητήρα, μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 38.2 kWh (με χρησιμοποιήσιμη χωρητικότητα 31,8 kWh) και ηλεκτροκινητήρα 105 kW ενσωματωμένο στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας το νέο plug-in υβριδικό Range Rover μπορεί να κινηθεί για 100 χλμ., έχοντας αθόρυβη λειτουργία και μηδενικές εκπομπές ρύπων, ενώ η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει σε αυτή την περίπτωση είναι 140 χλμ./ώρα. Σημειώνεται οι εκπομπές C02 στο plug-in υβριδικό Range Rover είναι κάτω από 30 γρ./χλμ.

Το «παρών» δίνει η ήπια υβριδική τεχνολογία 48V στις βενζινοκίνητες εκδόσεις P360 και P400 αλλά και στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις D250, D300 και D350. Ειδική μνεία γίνεται στο νέο ισχυρό V8 twin-turbo κινητήρα 4.4 λίτρων της έκδοσης P530, ο οποίος είναι 17% πιο αποδοτικός σε σύγκριση με τον απερχόμενο V8 του Range Rover, παράγει 530 ίππους και επιτρέπει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 4,6 δευτ.

Ανεξάρτητα από τον κινητήρα το νέο Range Rover έχει πάντα στη φαρέτρα του σύστημα τετρακίνησης και πίσω μπλοκέ διαφορικό. Να πούμε ακόμα ότι το σύστημα τετραδιεύθυνσης επιτρέπει στους πίσω τροχούς να στρίψουν έως 7,3 μοίρες και ότι ο συντελεστή οπισθέλκουσας είναι μόλις 0,30 cd. Η τιμή του νέου Range Rover στην αγορά της Βρετανίας ξεκινάει από τα 111.766 ευρώ!