Ο Mick Schumacher δεν θα ανανεώσει με την Ferrari για το 2023. Τι σημαίνει αυτό για το μέλλον του Γερμανού και πώς επηρεάζει την αγορά των οδηγών;
Το συμβόλαιο που είχε υπογράψει ο γιος του μεγάλου Michael Schumacher με την ακαδημία οδηγών της Ferrari λήγει στο τέλος του 2022. Ακόμη δεν έχει υπάρξει ακόμη κάποια επίσημη ανακοίνωση από την Haas. Θεωρείται, όμως, δεδομένο πως ο Mick δεν θα οδηγήσει για τρίτη συνεχόμενη χρονιά σε αυτήν.
Αυτό σημαίνει ότι ο Schumacher έχει οκτώ ακόμη αγώνες στη διάθεσή του ώστε να πείσει κάποια από τις ομάδες της F1 ότι αξίζει να τον εμπιστευτεί. Αυτήν την στιγμή οι ομάδες που δεν έχουν ακόμη “κλείσει” και τους δύο οδηγούς τους τους για το 2023 είναι έξι. Οι McLaren, Alpine, AlphaTauri, Alfa Romeo, Williams και Haas.
Οι δύο πρώτες, όπως είναι γνωστό εδώ και ημέρες, ερίζουν για τις υπηρεσίες του Oscar Piastri. Με την απόφαση της επιτροπής ελέγχου συμβολαίων της FIA σχετικά με το θέμα Piastri να αναμένεται εντός της εβδομάδας, μία από τις δύο θα είναι πλήρης οδηγών σύντομα. Λογικά, η ομάδα αυτή θα είναι η McLaren.
Επιπλέον, ο Mick φεύγοντας από την Haas δεν θα είχε νόημα να πήγαινε στην Alfa Romeo. Κατά συνέπεια οι μόνες ρεαλιστικές επιλογές του Mick είναι οι Alpine, Williams και AlphaTauri.
Πιθανότερος προορισμός για τον Schumacher θα πρέπει να θεωρηθεί μάλλον η Williams. Ο Latifi λογικά δεν θα συνεχίσει με την ομάδα για το 2023. Όσο η Mercedes δεν προωθεί κάποιον δικό της οδηγό από τις χαμηλότερες κατηγορίες για το 2023 τόσο πιο πιθανό φαντάζει το σενάριο της Williams να επιλέξει από την αγορά οδηγών. Θα μπορούσε αυτός να είναι ο Mick;
Πλήρως γαλλική ομάδα;
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Esteban Ocon, στενός φίλος του Schumacher, θέλει τον Γερμανό στην Alpine για το 2023. Όμως, ο λόγος του Esteban δεν πιστεύουμε ότι έχει τόσο μεγάλη βαρύτητα στην Alpine. Άλλωστε στο Spa ακούστηκαν έντονες φήμες σχετικά με τον Pierre Gasly και την Alpine.
Είναι γνωστό ότι ο Pierre αναζητά μία νέα πρόκληση στην καριέρα του. Ο Γάλλος έχει συμβόλαιο με την AlphaTauri και για το 2023. Ωστόσο, ο Helmut Marko δήλωσε ότι η Red Bull δεν θα στεκόταν εμπόδιο σε περίπτωση που ο Pierre ήθελε όντως να μεταπηδήσει στην Alpine. Υποθέτουμε με την κατάλληλη αποζημίωση φυσικά.
Σε περίπτωση μετακίνησης του Gasly στην Alpine θα έχουμε μία γαλλική ομάδα με αμιγώς γαλλικό line-up. Κάτι που έχει να συμβεί από το GP Αυστραλίας του 1994 όταν οι Panis και Lagorce οδήγησαν για λογαριασμό της Ligier-Renault.
Θεωρώντας, λοιπόν, ότι ο Piastri καταλήγει στην McLaren για το 2023, η πιθανότερη επιλογή για την Alpine θα είναι εκείνη του Gasly. Στην Alfa Romeo ο Zhou είναι θέμα χρόνου να ανανεώσει, ενώ στην Haas θα πάει κάποιος οδηγός της Ferrari. Ο Giovinazzi ίσως; Οπότε μένουν δύο κενές θέσεις σε AlphaTauri και Williams.
Για την junior ομάδα της Red Bull έχει ακουστεί το όνομα του Colton Herta. Δεν θα ήταν απίθανο, όμως, η AlphaTauri να δώσει μία ευκαιρία και στον Liam Lawson. Άλλωστε, ο Νεοζηλανδός οδήγησε στο FP1 του Βελγίου στη θέση του Gasly.
Κατά συνέπεια, η Williams προβάλει ως η μόνη πραγματική ελπίδα του Mick. Εάν ο Schumacher δεν καταφέρει να συνεχίσει, τότε το 2023 θα είναι η πρώτη χρονιά, από το 1991, στην οποίαν θα έχουμε Grand Prix χωρίς την συμμετοχή Γερμανού οδηγού!