ΚΟΣΜΟΣ

Μια αναπάντεχη πρωτιά κέρδισε το 2022 η Meta παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισε

Παρά την ταραχώδη χρονιά για την εταιρεία, η Meta είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη φίρμα μεταξύ όλων των ενηλίκων στις ΗΠΑ.

Παρά την ταραχώδη χρονιά για την εταιρεία, η Meta είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη φίρμα μεταξύ όλων των ενηλίκων στις ΗΠΑ, σύμφωνα με μια νέα έκθεση της Morning Consult.

Η Meta, η μητρική εταιρεία των πλατφορμών μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook και το Instagram, είναι ιδιαίτερα δημοφιλής μεταξύ των Gen Xers και Baby Boomers και είδε την αγοραστική της αξία (δηλαδή το μερίδιο των καταναλωτών που δήλωσαν ότι θα εξετάσουν το ενδεχόμενο να αγοράσουν από την επωνυμία) να αυξάνεται κατά 6,5% από Ιανουάριος έως Οκτώβριος 2022.

«Αυτό που είναι ενδιαφέρον για η Meta είναι ότι παλεύει πραγματικά ενάντια σε δύο πραγματικά ισχυρά στοιχεία

μια σχέση με το Facebook, που δεν έχει πολύ θερμή κοινή γνώμη και

έναν CEO που είναι που εκτίθεται δημοσίως πολύ και

που σύμφωνα με την έρευνα αυτή η έκθεση δεν κάνει και πολύ καλό στην εταιρική επωνυμία», δήλωσε στο Yahoo Finance Live η Joanna Piacenza, επικεφαλής του τμήματος πληροφοριών βιομηχανίας στο Morning Consult.

Η άνοδος της δημοτικότητάς της Meta, σύμφωνα με την ίδια έρευνα, είναι ενδεικτική της επιτυχίας που σημειώνει στο rebranding του εαυτού του. Αυτό σε συνδυασμό με την “αυξημένη ευαισθητοποίηση και ενδιαφέρον” για το metaverse το ολικό αποτέλεσμα στην ανάπτυξη της εταιρείας μέσα στο 2022 ήταν εντυπωσιακό.

Επιπλέον όλο και περισσότερες εταιρείες έχουν δείξει ενδιαφέρον να επενδύσουν στον χώρο της εικονικής πραγματικότητας. Και αυτό είναι επίσης κάτι που ενισχύει τη θέση και την προοπτική του Meta παρά τις σκοπέλους.

Η Morning Consult εκτιμά ότι μέσα στην επόμενη δεκαετία οι εταιρείες πρόκειται να δαπανήσουν δισεκατομμύρια στο Metaverse.

Ενδεικτικά αναφέρεται ότι το 36% των ενηλίκων στις ΗΠΑ ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για το μετα-σύμπαν και με βάση την ίδια έρευνα το 36% του κοινού δήλωσε ότι είχε ακούσει «πολλά» ή «κάποια» για το metaverse.

Οι άνδρες ενδιαφέρονται περισσότερο για το μετασύμπλεξο από τις γυναίκες, σε ποσοστό 46% και 28%, αντίστοιχα.

«Δεν μπορεί να σκεφτεί κανείς το σύμπαν “metaverse” χωρίς να αναφερθεί στην ίδια την  Meta ως εταιρεία», σχολίασε το στέλεχος της Morning Consult.

Διαβάστε ακόμη: