Κινητικότητα παρατηρείται όσον αφορά την καταγραφή της τηλεθέασης, καθώς υπάρχει ενεργό ενδιαφέρον για την αλλαγή του τρόπου μέτρησης, αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες και ειδικά το κινητό τηλέφωνο.
Με αντάλλαγμα προνόμια και εκπτώσεις από μεγάλους διαφημιζόμενους, οι χρήστες θα έχουν στο κινητό τους τηλέφωνο μια εφαρμογή τύπου «Shazam», που θα αναγνωρίζει ποιο πρόγραμμα αλλά και ποια διαφήμιση βλέπουν.
Το νέο αυτό εργαλείο θα επιτρέψει σε διαφημιστές και διαφημιζόμενους να κάνουν καλύτερες προβλέψεις για τα προϊόντα τους, ενώ θα βοηθήσει τους τηλεοπτικούς σταθμούς να βελτιώσουν τα προγράμματά τους.
Ο ορίζοντας υλοποίησης του έργου, αν τελικά υπάρξει συμφωνία στον κλάδο, είναι στα δύο έτη και ο φορέας του θα είναι διαφορετικός από τη Nielsen, που μέχρι σήμερα πραγματοποιεί τις μετρήσεις.
Διαβάστε ακόμη:
- Ποιος ή ποιοι κρύβονταν πίσω από το «κόλπο» του πατέρα Αντώνιου και της Κιβωτού του Κόσμου!
- Τόλης όπως Χάρης: Γιατί ο Τσίπρας βλέπει τον πρώην τραπεζίτη ως τον νέο Παμπούκη!
- Στηρίζει τον Κυριάκο Μητσοτάκη ο Αμερικάνος πρέσβης – Τι λέει για Τσίπρα
- Εύα Καϊλή: Σε ποιες φυλακές κρατείται, πότε αναμένεται η απόφαση για το αν θα προφυλακιστεί